۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین زنگ «مهر، مقاومت و نماز» در مدارس قزوین نواخته شد
کد خبر: ۳۶۹۴۱۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ «مهر، مقاومت و نماز» در مدارس قزوین نواخته شد

همزمان با سراسر کشور زنگ «مهر، مقاومت و نماز» در مدارس قزوین نواخته شد و بیش از ۲۴۶ هزار دانش‌آموز قزوینی در سال تحصیلی جاری راهی کلاس‌های درس شدند.

زنگ «مهر، مقاومت و نماز» در مدارس قزوین نواخته شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، همزمان با سراسر کشور زنگ «مهر، مقاومت و نماز» صبح امروز «یکشنبه» اول مهرماه با حضور جمعی از مسئولان استانی در مدرسه فاطمیه هلال احمر قزوین نواخته شد.

با نواخته شدن زنگ مهر در مدارس استان قزوین حدود ۲۴۶ هزار دانش‌آموز در یک هزار و ۶۷۰ مدرسه توسط نزدیک به ۱۷ هزار معلم مشغول تحصیل خواهند شد.


همچنین امسال قریب به ۲۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در سطح استان قزوین با شروع سال تحصیلی و بهار علم و دانش راهی مدارس شدند.

همه ساله برای آغاز سال تحصیلی شعارهای محوری تعیین می‌شود و در این راستا شعار امسال بازگشایی مدارس «برای ایران، برای مدرسه» انتخاب شده است.

گفتنی است، با توجه به تقارن آغاز بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس، امسال چهل و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس هم با طنین انداز شدن زنگ مقاومت گرامی داشته شد.

در این مراسم عاطفه سادات مدبرنژاد مشاور وزیر در امور بانوان و مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید استان، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

در ادامه مراسم «زنگ مهر، مقاومت و نماز» و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ به صورت نمادین توسط مسئولان استان در مدرسه فاطمیه هلال احمر قزوین طنین‌انداز شد.

گفتنی است؛ اجرای دکلمه خوانی، اجرای آیین زورخانه‌ای یا ورزش باستانی، اجرای گروه سرود و تجلیل از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس و نخبگان علمی و همچنین قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش توسط مشاور وزیر در امور بانوان و مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای خبر/ ۷۰۰۳


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان