۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین نمایش برتری قدرت مردم در دفاع مقدس
کد خبر: ۳۶۹۴۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱ ساعت: ۷:۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

نمایش برتری قدرت مردم در دفاع مقدس

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس نشان داد اگر ظرفیت‌های مردمی وارد میدان شود و در صحنه باشد حتی در سخت‌ترین شرایط و در نابرابرترین وضعیت، پیروزی رقم خواهد خورد.

نمایش برتری قدرت مردم در دفاع مقدس
عباس بیگدلی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در تشریح دستاوردهای دفاع مقدس برای نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دفاع مقدس در ابعاد مختلف، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و بین‌المللی دستاوردهای بسیاری داشت که ذکر تمام آن‌ها لیست بلندبالایی را می‌طلبد و در این مجمل نمی‌گنجد.
 
وی افزود: اما یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس، نمایش قدرت و اراده مردم خصوصاً با تکیه بر جوانان در سایه ایمان و توکل بود. 
 
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دفاع مقدس نشان داد اگر ظرفیت‌های مردمی وارد میدان شود و در صحنه باشد حتی در سخت‌ترین شرایط و در نابرابرترین وضعیت، پیروزی رقم خواهد خورد و ما نباید این نسخه طلایی و نجات‌بخش را در سایر مسائل جامعه نادیده بگیریم.
 
بیگدلی ابراز کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و خدشه وارد شدن به هژمونی و ابرقدرتی آمریکا، انقلاب اسلامی کانون توجهات دنیا قرار گرفته بود.

این مسئول اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس، وقتی یک دنیا در برابر یک انقلاب نوپا قرار گرفت و با وجود همه برتری‌های نظامی، تکنولوژیکی و امکاناتی نه تنها نتیجه‌ای نگرفت بلکه این انقلاب نوپا رشد و بالندگی خود را سرعت می‌بخشید به خاطر همین دفاع مقدس مورد توجه و تمرکز ویژه مستکبران و مستضعفین عالم بود.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: یکی از بارزترین وجه تمایز دفاع مقدس با سایر جنگ‌های دنیا روحیه شهادت‌طلبی بود که نتیجه این روحیه، مقاومت، ایثار و رشادت را به حد اعلی می‌رساند.
 
وی عنوان کرد: اینکه رهبری تکیه بر مردم و خصوصاً جوانان را نسخه نجات‌بخش همه مشکلات و‌ مسائل جامعه می‌دانند بخشی از آن برگرفته از همین تجربه‌هاست که اوج آن تجربه دفاع مقدس بود. 
 
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کر: امروز در جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی اگر مردم در صحنه باشند و نقش خود را پیدا کنند قطعاً پیروزی رقم خواهد خورد که بسترهای لازم باید توسط مسئولان فراهم شود.
 
بیگدلی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در واقع ارائه یک مدل چگونه ایستادن و چگونه مقاومت کردن بود و بروز و ظهور حضور مردم، ایمان و توکل و روحیه شهادت‌طلبی در دوران دفاع مقدس، در واقع تزریق روحیه خودباوری و توانستن و ایستادگی کردن به مستضعفان عالم خصوصاً جبهه مقاومت بود و به عنوان موتور محرکی ظرفیت‌های بالقوه جبهه مقاومت را بالفعل نمود و به حرکت درآورد.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان