۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین در مراسم دعا شرکت کنید و همیشه قرآن بخوانید
کد خبر: ۳۶۹۳۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۳۰ ساعت: ۰:۴ ↗ لینک کوتاه

فرازی از وصیت‌نامه شهید «رجبعلی کاظمی‌وناشی»؛

در مراسم دعا شرکت کنید و همیشه قرآن بخوانید

شهید «رجبعلی کاظمی‌وناشی» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد‌: «در دعا‌هایی که در مساجد برگزار می‌شود شرکت کنید و مثل همیشه قرآن بخوانید ...»

در مراسم دعا شرکت کنید و همیشه قرآن بخوانید
شهید «رجبعلی کاظمی‌وناشی»، بیست و هفتم شهریور سال ۱۳۵۰، در روستای عرب‌آباد از توابع شهر کرج به دنیا آمد، پدرش رستمعلی و مادرش زیبا نام داشت و تا دوم راهنمایی درس خواند. این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و یکم فروردین سال ۱۳۶۶، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای شهر آبیک قرار دارد.
 
متن وصیت‌نامه شهید «رجبعلی کاظمی‌وناشی»:
 
و تو‌ ای مادر و‌ ای رنج کشیده برای فرزند خویش! شما برای تربیتم که در راه و هدف الله بود، زحمت زیادی کشیدی و مرا بر دو پایم استوار کردی؛ از شما طلب آمرزش می‌کنم؛ چون که قلبم قادر به حرکت نیست، تا رنج محبّت شما را روی صفحه آورم. انشاءالله، شما روز قیامت با فاطمه زهرا(س) مادر پهلو شکسته امام حسین(ع) محشور شوی.
 
و تو‌ ای برادرم و‌ ای الگوی زندگی‌ام! تو همیشه برایم سرمشق بودی. اگر از من در طی این چند سال بدی دیدی، به بزرگواریت ببخش تا آن قلب رئوفی که نسبت به هم مهر و وفا داشتیم، همیشه زنده بماند. از شما نیز طلب آمرزش می‌کنم و همچنین از خانم‌تان؛ به او بگویید اگر هر بدی از من دیده است، مرا عفو کند.
 
پدر جان! بعد از شهادتم درباره این فرزند کوچک خود هر اقدامی کردید، اختیار دارید و من کوچکتر از آنم که برای شما وصیت بنویسم. همه دارایی من به دست شما باشد و در کار خیر از آن استفاده کنید. در دعا‌هایی که در مساجد برگزار می‌شود شرکت کنید. مثل همیشه قرآن بخوانید و دعاگوی رزمندگان باشید.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان