۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین ساماندهی زمین‌های طرح جوانی جمعیت
کد خبر: ۳۶۹۳۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۲۸ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

تا پایان سال جاری؛

ساماندهی زمین‌های طرح جوانی جمعیت

رئیس اداره واگذاری زمین و مسکن اداره راه و شهرسازی استان قزوین گفت: زمین‌های متقاضیان طرح جوانی جمعیت تا پایان سال ساماندهی می‌شود.

ساماندهی زمین‌های طرح جوانی جمعیت
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی، زهرا زارعی در خصوص واگذاری زمین‌های متقاضیان زمین‌های طرح جوانی جمعیت گفت: سعی ما این است امسال بیش‌تر متقاضیان را ساماندهی و زمین‌ها را واگذار کنیم.

وی افزود: تا کنون حدود هزار و 500 متقاضی ساماندهی شده‌اند و بخشی از واگذاری‌ها انجام شده و بخشی در حال انجام است.

رئیس اداره واگذاری زمین و مسکن اداره راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: در خصوص متقاضیانی که از آذرماه سال گذشته نام‌نویسی کرده‌اند، پس از آماده شدن زمین‌ها، واگذاری انجام خواهد شد.

به گفته زارعی در طرح جوانی جمعیت اولویت واگذاری با شهر محل سکونت متقاضی است و برای متقاضیان شهر قزوین، یک برهه در مهرگان ساماندهی انجام شده و دوره های بعد نیز در رشتقون و نجم آباد در حال انجام بود که فعلاً با مانع روبه‌رو شده است.

رئیس اداره واگذاری زمین اداره کل راه و شهرسازی گفت: تلاش بر این است در شهر قزوین و مناطق طرح توسعه این زمین‌ها ساماندهی شوند و به محض آماده شدن زمین‌ها، پیامک برای متقاضیان ارسال و قرعه‌کشی متعاقب آن انجام خواهد شد.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان