۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های قزوین
کد خبر: ۳۶۹۲۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۱۶ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد:

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های قزوین

رئیس پلیس راه استان از ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های قزوین به ویژه در لاین جنوبی آزادراه قزوین_رشت خبر داد و از رانندگان خواست از هر گونه عجله و شتاب‌زدگی در رانندگی خودداری کنند.

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاری پلیس، فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در آزادراه‌های «قزوین- رشت» پرحجم و سنگین و «قزوین- زنجان» به‌ صورت نیمه‌سنگین و روان است، همچنین وضعیت ترافیک در آزادراه‌ قزوین- کرج تا شهر محمدیه «حدفاصل دانشگاه آزاد تا محمدیه» به سمت تهران به‌صورت نیمه‌سنگین است، وضعیت ترافیک در بقیه محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی است.

وی افزود: از رانندگان و مسافران عزیز تقاضا داریم از هر گونه عجله و شتاب پرهیز کنند، استراحت لازم و کافی بین مسیر را فراموش نکنند، همواره از کمربند ایمنی استفاده کنند و از توقف‌ غیرضروری در حاشیه آزادراه‌ها بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه پلیس با آمادگی کامل و آماده باش صد درصدی به منظور امنیت و آرامش مسافران در سرتاسر محورهای مواصلاتی مستقر هستند به مسافران توصیه کرد: بستن کمربند ايمني در هنگام رانندگي ضروري است و در هنگام وقوع تصادفات ميزان صدمات وارده به سر و تنه و اعضاي بدن را حدود 70 درصد کاهش مي‌دهد.

انتهایی خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان