۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین واژگوني وانت در الموت، کشته گرفت
کد خبر: ۳۶۹۲۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۱۵ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس راه استان قزوین:

واژگوني وانت در الموت، کشته گرفت

رئيس پليس راه استان قزوین گفت: در واژگوني يک دستگاه وانت مزدا در روستاي «پر رود» الموت غربي يک تن جان باخته و سه نفر مجروح شدند.

واژگوني وانت در الموت، کشته گرفت
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاري پليس فرهاد ذاکري‌منش اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر واژگوني يک دستگاه وانت مزدا در حوالي روستاي «پر رود» الموت غربي، بلافاصله عوامل انتظامي و نيروهاي امدادي به محل اعزام شدند.

وي افزود: با حضور ماموران مشخص شد خودرو وانت مزدا با يک سرنشين در قسمت کابين و دو سرنشين ديگر در قسمت بار خودرو در حال تردد بوده و به دليل نامعلومي واژگون شده است.

رئيس پليس راه استان با اشاره به اينکه دو سرنشين حاضر در قسمت بار خودرو، فرزندان راننده بوده و در اثر واژگوني به بيرون پرتاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه يکي از فرزندان در اثر شدت جراحات وارده حين انتقال به مراکز درماني جان خود را از دست داده و ساير مجروحان توسط کادر درمان در حال مداوا مي‌باشند.

ذاکري‌منش با تاکيد بر بي‌احتياطي راننده خودرو و عدم توجه وي به هشدارهاي پليسي مبني بر ممنوعيت سوار کردن سرنشين در قسمت بار خودرو، يادآور شد: متاسفانه در محورهاي روستايي به ويژه در فصول برداشت ميوه و محصولات کشاورزي به دلايلي چون روزمرگي و عدم توجه به نکات ايمني، شاهد تردد تعداد قابل توجهي از خودروهاي باري هستیم که اقدام به سوار کردن سرنشين در قسمت باري خودرو مي‌کنند و اين درحاليست که با بروز کوچک‌ترين حادثه صدمات جبران‌ناپذيري براي آن‌ها اتفاق خواهد افتاد.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان