۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین افتتاح ۷۰ پروژه ورزشی در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۹۰۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۵/۱۸ ساعت: ۱۷:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد:

افتتاح ۷۰ پروژه ورزشی در استان قزوین

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: نزدیک به ۷۰ پروژه در یک سال اخیر انجام شده که ۲۱ مورد مربوط به افتتاح زمین چمن مصنوعی و ۲۰ پروژه هم سالن ورزشی است.

افتتاح ۷۰ پروژه ورزشی در استان قزوین
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»،
عباس علایی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران در حیطه امیدآفرینی مشغول به کار هستند و ما برای این زحمات از آنان سپاسگزاریم.

وی افزود: در استان قزوین ورزشکاران بسیار قابلی داریم که شایسته قهرمانی هستند و امیدواریم که نتیجه زحمات خود را به زودی ببینند؛ رضا علیپور نیز با سختی‌های فراوان به این درجه رسیده که باعث افتخار ماست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: نزدیک به ۷۰ پروژه در یک سال اخیر انجام شده که ۲۱ مورد مربوط به افتتاح زمین چمن مصنوعی و ۲۰ پروژه هم سالن ورزشی است.
 
این مسئول عنوان کرد: از سال گذشته تیم شمس آذر وارد لیگ شد و تا به امروز نیز عملکرد خوبی داشته است؛ امیدواریم که سرمربی جدیدی که برای تیم مشخص می‌شود، بتواند تیم را راهنمایی کند و در این زمینه به امیدآفرینی رسانه‌ها هم نیاز داریم.

علایی‌مقدم ادامه داد: احتمال دارد که با کناره‌گیری آقای دقیقی از تیم ملوان، سرمربی تیم شمس آذر را بر عهده بگیرد و با پیگیری‌هایی که صورت گرفته هم مشکلات کادر فنی باشگاه برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: مشکلاتی که در خصوص میزبانی قزوین وجود دارد، بخش نور ورزشگاه است؛ البته ما تدابیری درباره این موضوع اندیشیدیم که با کمک مسئولان و مدیران انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با سه الی چهار شرکت وارد مذاکره شده‌ایم تا مشکلات برطرف شود و قرار بر این شد که نور ترکیبی را در اختیار ما قرار بدهند و از امروز در ورزشگاه مشغول به کار هستند تا در بازی‌های آینده، قزوین میزبان شود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: با همت مسئولان بازی اول را میزبان هستیم و تیم شمس آذر میزبان استقلال خواهد بود؛ تیم شمس آذر در اولین بازی خود در کنار همشهری‌ها بازی زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت. 

علایی‌مقدم افزود: استاندار و مدیر برنامه و بودجه استان قزوین از نظر بودجه و هزینه‌ها ما را تامین کردند و پاسخگوی هزینه‌های ورزشی استان بوده‌اند. 

وی عنوان کرد: اقدامات جدیدی از جمله نصب آسانسور و نرده‌های دور زمین در دست اقدام است که برای بازی‌های جدید آماده شود، همچنین دو سکوی خط آفساید نیز در حال تکمیل و آماده‌سازی است. 

مدیر‌کل ورزش جوانان استان قزوین تاکید کرد: برای ظرفیت پارکینگ از بخش ضلع غربی دانشگاه آزاد استفاده خواهد شد، برای آسفالت پارکینگ با اداره راه و شهرسازی صحبت شده و توافق کردیم که قبل از شروع فصل پاییز و شروع مسابقات این اقدام صورت گیرد. 

این مسئول تصریح کرد: برای این مسابقات سه کار ویژه و مهم را در دستورالعمل‌های خود قرار داده‌ایم که اقدام اول برای خبرنگارانی است که جایگاه آنان را مسقف کرده‌ایم، هزینه‌ VAR را وزارتخانه پرداخت کرده و این هزینه در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته تا تهیه شود، اتاق این دستگاه تعیین شده و اقدامات اولیه اعم از سیم‌کشی آن صورت گرفته است. 
علایی‌مقدم در پایان گفت: حدود ۱۰ الی ۲۰ نفر خبرنگار ورزشی وجود دارد اما زمان بازی‌ها نزدیک به ۱۰۰ نفر خبرنگار در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، سازماندهی این موضوع بر عهده یگان ویژه است تا مشکل را برطرف نماید.
انتهای خبر/3000
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان