۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین اجرای ۳ برنامه شاد و مفرح در تئاتر شهر قزوین
کد خبر: ۳۶۸۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین خبر داد:

اجرای ۳ برنامه شاد و مفرح در تئاتر شهر قزوین

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن غدیر خم که ایام شادی و سرور اهل بیت عصمت و طهارت می باشد تئاتر شهر قزوین سه برنامه شاد و مفرح اجرا می کند.

اجرای ۳ برنامه شاد و مفرح در تئاتر شهر قزوین
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی تئاتر شهر قزوین، سعید پورایمانی اظهار کرد: مجموعه تئاتر شهر قزوین به عنوان یکی از قطب‌های نوظهور فرهنگی شهر قزوین از مدت‌ها پیش نسبت به برگزاری جشن‌های عید غدیر خم برنامه‌ریزی کرده است و در همین راستا در حال حاضر سه برنامه شاد و مفرح در قسمت های مختلف این مجموعه برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها مراسم نقالی و پرده‌خوانی است که با اجرای هنرمند بین‌المللی مرشد مجتبی حسن‌بیگی در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار می‌شود و خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه شده است.

پورایمانی گفت: این مراسم به مدت 6 شب در مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود روز به روز میزان شرکت‌کنندگان در این مراسم افزایش یابد.

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین اضافه کرد: برنامه دوم، اجرای تئاتر بچه روباه راستگو است که ویژه کودکان و نوجوانان است و به کارگردانی لیلا کلیایی در حال اجرا است.

وی کرد: این برنامه تا هفتم تیر ماه امسال ادامه خواهد یافت و روزانه از ساعت 18 آغاز می‌شود.

پورایمانی افزود: نمایش بادشاه دیگر برنامه‌ویژه این روزهای مجموعه تئاتر شهر قزوین است که در دهه ولایت و امامت هم در جریان خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 20 به تماشای این نمایش شاد و طنز بنشینند.

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین گفت: این نمایش که با 31 نفر عوامل در حال برگزاری است حکایتی از گلستان سعدی را به شکل طنز روایت می‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان