۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری پویش کتابخوانی «ملک سلیمان» به همت حوزه هنری
کد خبر: ۳۶۶۸۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ساعت: ۱۲:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول واحد هنر و سرگرمی حوزه هنری کودک و نوجوان خبر داد:

برگزاری پویش کتابخوانی «ملک سلیمان» به همت حوزه هنری

مسئول واحد هنر و سرگرمی حوزه هنری کودک و نوجوان درباره جزئیات برگزاری پویش «ملک سلیمان» به بهانه گرامیداشت شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی توضیحاتی ارائه داد.

برگزاری پویش کتابخوانی «ملک سلیمان» به همت حوزه هنری

مسعود مهراد مسئول واحد هنر و سرگرمی حوزه هنری کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره پویش «ملک سلیمان» گفت: پویش کتاب‌خوانی، داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی «ملک سلیمان» با محوریت کتاب‌های «من قاسم سلیمانی‌ام» نوشته مصطفی شاهکرم و «آورتین» نوشته بهزاد دانشگر به همت حوزه هنری کودک و نوجوان با مشارکت مرکز رسانه‌ کتاب «پنج و هفت» و نهاد کتابخانه‌های عمومی آغاز شده است.

وی افزود: این پویش به مناسبت گرامیداشت شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت این دو کتابی که عرض کردم آغاز شده است و نمایشنامه‌نویسی و نحوه نگارش آن در این پویش به دو شکل صوتی و تصویری صورت می‌گیرد.

مهراد درخصوص جوایز این پویش گفت: جوایز نقدی و غیرنقدی پویش «ملک سلیمان» ۵۵ میلیون تومان است که جایزه‌ی ۵ میلیون تومانی نقدی این پویش متعلق به موفق‌ترین هنرجویان بخش کنشگری پویش ملک سلیمان است. جایزه نقدی بهترین داستان‌ دو میلیون و پانصد هزارتومان، جایزه نقدی بهترین نمایشنامه و پادکست صوتی مبلغ دو میلیون تومان و جایزه نقدی بهترین نقد ادبی پانصد هزارتومان است.

مسئول واحد هنر و سرگرمی حوزه هنری کودک و نوجوان درباره نحوه شرکت در این پویش گفت: علاقه‌مندان پس از مطالعه‌ی حداقل یکی از دو کتاب موردنظر می‌توانند از طریق سایت کتاب‌بازی به نشانی اینترنتی https://ketabbaazi.ir/Games و سکوی شاد جهت شرکت و اطلاع از شیوه‌نامه اقدام کنند.

وی افزود:«کتاب بازی» بستری برای برگزاری پویش‌های کتاب‌خوانی و داستان‌نویسی، مبتنی بر گیمیفیکیشن است و در کنار بازی سعی در کنشگر ساختن مخاطب، معرفی کتاب‌ها و ناشران تخصصی کودک و نوجوان دارد.

مهراد در پایان در رابطه با «کتاب‌بازی» گفت: برگزاری پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌های چریکی» و پویش کتاب‌خوانی «زنگ تفریح» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس با محوریت سه کتاب کودکستان آقا مرسل، قاطر غنیمتی و گردان بلدرچین‌ها با بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی در کارنامه‌ این سایت قرار دارد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان