۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین فقر دیرینه استان قزوین در حوزه زیرساخت سینما
کد خبر: ۳۶۶۴۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۵ ساعت: ۲۲:۳۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین عنوان کرد: 

فقر دیرینه استان قزوین در حوزه زیرساخت سینما

استاندار قزوین گفت: استان قزوین از معدود استان‌هایی است که به نسبت ظرفیت فرهنگی و انتظارات موجود از نظر زیرساخت محروم است و امکاناتی از قبیل سالن نمایش فیلم در مرکز استان و شهرهای دیگر از فقر دیرینه‌ای رنج می‌برد.

فقر دیرینه استان قزوین در حوزه زیرساخت سینما
به گزارش حوزه فرهنگ‌وهنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدمهدی اعلایی عصر امروز در حاشیه انعقاد تفاهم نامه استانداری قزوین با سازمان سینمایی کشور اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت زیرساختی و محتوایی سینمایی بین سازمان سینمایی کشور و استانداری قزوین منعقد شده است.
 
وی افزود: استان قزوین از معدود استان‌هایی است که به نسبت ظرفیت فرهنگی و انتظارات موجود از نظر زیرساخت محروم است و امکاناتی از قبیل سالن نمایش فیلم در مرکز استان و شهرهای دیگر از فقر دیرینه‌ای رنج می‌برد و باید یک تمرکز ویژه‌ای برای حل این مشکل انجام شود.
 
اعلایی گفت: دولت عزم جدی برای توسعه صنعت سینما و ایجاد زیرساخت‌های لازم دارد و در همین راستا امروز تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت تا در این زمینه همکاری لازم افزایش یابد. 

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین استعدادهای در خور و شایسته‌ای را در حوزه فیلم از جمله در حوزه‌های تهیه کنندگی، کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و سایر حوزه‌ها در اختیار دارد که از قضا عمده آنها از نسل جوان و پُرتوانی هستند که می‌توانند آینده‌ساز شوند و به همین دلیل باید حمایت‌های ویژه‌ای از آنها صورت بگیرد.
 
انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان