۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین اربعینی‌ها در شرایط روز کشور نقش‌آفرین هستند
کد خبر: ۳۶۵۹۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۵ ساعت: ۸:۱۸ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

اربعینی‌ها در شرایط روز کشور نقش‌آفرین هستند

استاندار قزوین گفت: بخش عظیمی از وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی که امتداد قیام امام حسین (ع) در عالم خلقت است و هدف ظهور حضرت حجت (عج) را دنبال می‌کنند در اربعین حضور دارند و در شرایط روز کشور انتظار داریم اربعینی‌ها نقش‌آفرینی جدی داشته باشند.

اربعینی‌ها در شرایط روز کشور نقش‌آفرین هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمد مهدی اعلایی در آئین تجلیل از فعالان اربعین استان قزوین که شامگاه چهارشنبه در شبستان امام علی (ع) مسجدالنبی قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالان اربعین که فرایند حضور زائرین را تسهیل کردند، اظهار کرد: استان ما در ارزیابی صورت گرفته در خدمت‌رسانی به زائرین جزو برترین استان‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در واقع استان قزوین از ظرفیت‌های مردمی به خوبی استفاده کرده است، افزود: واقعه اربعین و پیاده‌روی و حضور در بحث اربعین اصالت ویژه‌تری نسبت به سایر مناسک و رفتارهای دینی و مذهبی دارد که به شکل نماد هستند چون تاثیرات زیادی دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: انتظار از مومنین، متدین و متعهدین به مرام و مسلک اباعبدالله این است که تمام الزامات حضور در این مسیر را توجه داشته باشند نه فقط حضور در پیاده‌روی و استقبال از زائرین، بلکه انتظار است هر کسی که در فضای زیستی خود هم بتواند هدف قیام امام حسین (ع) را محقق کند.

اعلایی تاکید کرد: بخش عظیمی از وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی که امتداد قیام امام حسین (ع) در عالم خلقت است و هدف ظهور حضرت حجت (عج) را دنبال می‌کنند در اربعین حضور دارند و در شرایط روز کشور انتظار داریم اربعینی‌ها نقش‌آفرینی جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: اتفاقات پیش آمده در غزه و مظلومیت این مردم نیز دل همه ما را به درد آورده است اما دستاورد این واقعه در بُعد کلان این است که جامعه بشری نسبت به بعضی موضوعات آگاه می‌شوند و قدرت نرم مقاومت در جهان سیطره پیدا می‌کند و رژیم صهیونیستی به دوران مرگ خود نزدیک می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان در دولت سیزدهم به عنوان فعال‌ترین دستگاه دیپلماسی در دنیا به خصوص جهان اسلام است و در حمایت از قشر مظلوم مردم فلسطین نیز نقش‌آفرینی می‌کند.
این مسئول بیان کرد: از دولت تقدیر می‌کنیم که چنین رویکردی را با عزت، قدرت و هوشمندی پی می‌گیرد و انشالله نتایج خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: اکنون فضای خدمتی در همه جا تسری دارد و دولت به دور از جنجال و هیاهو منافع را متناسب با امکانات موجود در جهت ارتقای امکانات موجود دنبال می‌کند.

اعلایی خاطرنشان کرد: ظرف سه ماه آینده واقعه بزرگی در کشور رقم می‌خورد که می‌تواند مکمل موفقیت‌های کشور باشد و دشمن را ناامید کند.

استاندار قزوین گفت: کمیت و کیفیت در انتخابات اهمیت دارد باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و معتمدین جامعه مشارکت چشمگیری در استان داشته باشند و مردم پای صندوق رای بیایند.

وی تاکید کرد: هر رأی شبیه پرتاب گلوله به سمت دشمن است و ظرفیت نقش‌آفرینی نظامات جمهوری اسلامی در فضای بین‌المللی و اقتدار داخلی را بیشتر می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: باید ظرفیت سوءاستفاد و ایجاد سوءجریانات و فساد در بدنه حاکمیت را به صفر برسانیم چراکه مردم انتظار سلامت در حاکمیت را دارند.

اعلایی با بیان اینکه انتخاب مردم می‌توان اثرگذار و پیام‌رسان باشد، تصریح کرد: باید انتخاب افرادی که سابقه حضور در مقابل جریانات فساد دارند را به عنوان شاخص اصلی تلقی کنیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: سال گذشته دشمن نقشه کشیده بود کشورا را با مکشلات عدیده روبه‌رو کند اما ملت ایران با دشمنان نظام همراهی نکردند و به پیام آن‌ها پاسخ منفی دادند و امروز در فضای انتخابات همراهی می‌کنند و پیروزی ایران را رقم خواهند زد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان