۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان ماه در شبکه قزوین
کد خبر: ۳۶۵۶۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۹ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد:

ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان ماه در شبکه قزوین

مدیر روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین به صورت برجسته‌ای به یوم الله ۱۳ آبان خواهند پرداخت.

ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان ماه در شبکه قزوین
به گزارش حوزه فرهنگ‌وهنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛ علی رحیمی اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه تلویزیونی «13 آبان» ساعت 9 صبح روز شنبه تا حوالی اذان ظهر با بخش‌های مختلفی همچون دعوت از دانش‌آموزان نخبه استان در برنامه، اجرای گروه سرود، برقراری ارتباط زنده با راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و انعکاس این راهپیمایی و قرائت قطعنامه میهمان مخاطبان است. سیمای مرکز قزوین همچنین تا روز شنبه برنامه‌های روزانه و شبانه خود را با این رویکرد روی آنتن می‌برد.

وی افزود: رادیو قزوین با ویژه‌برنامه رادیویی «یک روز، سه روایت» ساعت 10صبح به مدت 90 دقیقه با بخش‌های متنوعی همچون پخش زنده راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، ارتباط زنده با گزارشگر از محل راهپیمایی، حضور کارشناس سیاسی در برنامه، دعوت از نخبگان دانش‌آموز و پخش بسته‌های صوتی با موضوعاتی همچون کاپیتولاسیون و ...، و بخش گزارشی با موضوع روایت دانشجویان روی آنتن رادیو قزوین می‌رود.

مدیر روابط‌عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: همچنین از روز هشتم آبان رویکرد برنامه‌های روزانه و شبانه صدا و سیمای قزوین نیز معطوف به یوم الله 13 آبان ماه است. با توجه به مناسبت‌های روز بسیج دانش‌آموزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و نقش یوم الله 13 آبان ماه در رویدادهای انقلاب، برنامه‌های این روز به صورت متفاوتی در شبکه قزوین منعکس می‌شود.

این مسئول بیان کرد: معاونت خبر مرکز قزوین هم با برنامه‌هایی همچون انعکاس راهپیمایی 13آبان در بخش‌های مختلف خبری، تولید بسته‌های گزارشی و مصاحبه با دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی و همچنین انعکاس مراسم‌های مربوط به این مناسبت همراه مخاطبان است.

رحیمی گفت: معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم برای این روز برنامه‌هایی همچون طراحی و پیاده‌سازی پویش مردمی «مرگ بر استکبار» به مناسب ۱۳ آبان به صورت هماهنگ با حوزه‌های پیام مرکز و فعالان فضای مجازی استانی و کشوری با محوریت دریافت دکلمه‌ها و دل‌نوشته‌های مخاطبان و شهروندان استانی و انتشار در بسترهای مجازی با نام خودشان و پخش از قاب شبکه قزوین و انعکاس مراسمات استانی و شهرستانی و ... از برگزاری روز مبارزه با استکبار ستیزی با تولید کلیپ‌ها فتوکلیپ و مستندهای گزارشی را در دستور کار خود دارد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان