۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین اولین جشنواره سرود شهروندی « نواشهر» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۴۷۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۲۸ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

اولین جشنواره سرود شهروندی « نواشهر» در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: اولین جشنواره سرود شهروندی با عنوان« نواشهر» مهر ماه امسال در قزوین برگزار می‌شود.

اولین جشنواره سرود شهروندی « نواشهر» در قزوین برگزار می‌شود
حسین برجی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: جشنواره سرود شهروندی « نواشهر» در 6 محور حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه؛ حفظ و گسترش فضای سبز و تفکیک پسماند از مبداء برگزار می‌شود.

وی در خصوص مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: ارتقای فرهنگ شهروندی با به کارگیری ابزار هنر، ایجاد بستر لازم در ساماندهی گروه‌های سرود و اجرای سرودهایی با مضامین شهروندی و در نهایت شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از هنرمندان قزوینی در عرصه سرود از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

این مسئول بیان کرد: فراخوان جشنواره از اول شهریور ماه و مهلت ثبت نام تا 30 شهریور ماه تعیین شده است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآورشد: مهلت ارسال آثار در کلان شهرها تا بیستم مهرماه و مسابقه نهایی جشنواره نیز در 30 مهرماه امسال خواهد بود.




وی بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنوار نیز اول آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

برجی در خصوص جوایز ویژه جشنواره نیز گفت: گروه اول این جشنواره 15 میلیون تومان، گروه دوم 12 میلیون تومان و گروه سوم نیز 10 میلیون تومان جوایز نقدی دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: جوایز ویژه کلان شهرها نیز همین مبلغ برای گروههای اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

برجی تصریح کرد: این جشنواره امسال در سطح استانی و بخش ویژه کلان شهرها و در سال آینده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان