۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین آغاز ثبت نام زائرین اربعین حسینی برای اتباع خارجی استان قزوین
کد خبر: ۳۶۴۶۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۲۳ ساعت: ۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین:

آغاز ثبت نام زائرین اربعین حسینی برای اتباع خارجی استان قزوین

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: ثبت‌نام زائرین اتباع و مهاجر خارجی اربعین حسینی امسال از طریق سامانه هوشمند سازمان ملی مهاجرت (سهما) به نشانی irmigrationorg.ir و به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

آغاز ثبت نام زائرین اربعین حسینی برای اتباع خارجی استان قزوین
خسرو طریقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و در راستای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین در کشور و با رویکرد نظام حکمرانی هوشمند الکترونیک دولت مردمی، ثبت نام زائرین اربعین حسینی امسال از طریق سامانه هوشمند سازمان ملی مهاجرت (سهما) به نشانی irmigrationorg.ir و به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان لزومی به مراجعه حضوری اتباع و مهاجرین خارجی به ادارات امور اتباع و مهاجرین خارجی استان‌ها، دفاتر کفالت، سازمان حج و زیارت و دفاتر خدمات زیارتی و سیاحتی ندارد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و دبیر کمیسیون کنترل و ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی استان گفت: دارندگان کارت آمایش و هویت، گذرنامه خانواری و مدارک اقامتی از جمله عادی، ویژه، تحصیلی، ازدواجی، سرمایه‌گذاری و پروانه کاری و حتی اتباع شرکت‌کننده در طرح‌های بازشماری و شناسایی جدید الورودین می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

این مسئول در پایان گفت: متقاضیان با بارگذاری اطلاعات و مدارک خود یک کد رهگیری دریافت می‌کنند که پس از آن گذرنامه به آدرسی که در سامانه ثبت کرده‌اند ارسال می‌شود و اتباع و مهاجرین خارجی صرفاً در صورت ثبت‌نام در سامانه مذکور و دریافت گذرنامه موقت می‌توانند از مرزها خارج شوند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان