۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین رسانه انقلابی باید انتهای لشکر دشمن را نشانه بگیرد
کد خبر: ۳۶۴۵۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱۷ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان در بازدید از تحریریه صبح قزوین:

رسانه انقلابی باید انتهای لشکر دشمن را نشانه بگیرد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در بازدید از پایگاه خبری صبح قزوین گفت: رسانه باید انتهای لشکر دشمن را نگاه نکند و بداند فریب‌خوردگان داخلی دشمن ما نیستند.

رسانه انقلابی باید انتهای لشکر دشمن را نشانه بگیرد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار با همراهی محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین و یرلی مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از دفتر تحریریه صبح قزوین بازدید و از زحمات کارکنان این سابت خبری قدردانی کرد.

آتانی در این دیدار با اشاره به نقش رسانه در رویارویی با جنگ ترکیبی اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی با تمام قوا و ظرفیت خود وارد میدان شده، لذا باید با هوشمندی و فراست با تمام ظرفیت خود با او به مقابله بایستیم.

وی با بیان اینکه بعید است آمریکا و اسرائیل ما را تهدید نظامی کنند، ادامه داد: دشمن به لحاظ نظامی نمی‌تواند به ایران نزدیک شود چرا که آزموده را آزمودن خطاست، اما به لحاظ جنگ ترکیبی دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کرده است.


سردار رفیعی بیان کرد: میدان جنگ ترکیبی با محوریت رسانه، جنگ جدیدی است که دشمن به آن روی آورده که باید با سلاح فکر و رسانه با آن به مقابله بپردازیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: در این راستا باید علاوه‌بر شناسایی توانایی و ظرفیت دشمن، ظرفیت و فرصت‌های خود را به خوبی شناسایی کرده و با تمام ظرفیت خود پای کار مبارزه بیاییم.

وی با اشاره به لزوم حل اختلاف سلیقه در رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: نباید دعواهای شخصی و سلیقه‌ای را به پای رسانه کشاند و دنبال حساب‌کشی شخصی بود، بلکه باید همه با هم به دنبال حل مسائل باشیم.

سردار رفیعی با اشاره به قدرت رسانه در تاثیرگذاری بر اجتماع اظهار کرد: گاهی یک تیتر، یک نوشته غوغا می‌کند، اثری می‌گذارد که شاید صدها تریبون نتواند آن اثر را داشته باشد، لذا باید در چینش کلمات دقت لازم داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: این مطالبه مقام معظم رهبری است که باید از مردم، آرمان‌های انقلاب و ایمان آنها دفاع کرد، رسانه انقلابی مدافع مردم و اهداف انقلاب است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه رسانه جریان انقلابی نباید دنبال تسویه حساب شخصی باشد، تاکید کرد: خطای کوچک یک مسئول چه بُردی برای نظام و انقلاب دارد؟، باید هوشمند بود خود را درگیر دعواهای کوچک نکرد، بلکه به پشت زمینه اصلی این خطاها پرداخت.


وی ادامه داد: رسانه باید انتهای لشگر دشمن را نگاه نکند و بداند فریب‌خوردگان داخلی دشمن ما نیستند.

سردار رفیعی بیان کرد: اگر کاری برای خدا باشد نباید نگران آبرو و عاقبت آن باشیم، ما باید عقیده درست خود را به مخاطبان منتقل کنیم و در این میان ترسی نداشته باشیم.


وی با بیان اینکه باید چشم و گوشمان به دنبال زبان امام جامعه باشد، تصریح کرد: رسانه انقلابی باید اردوگاه انقلاب را پر نیرو کرده و دفع حداقل و جذب حداکثر داشته باشد.

سردار رفیعی در پایان گفت: برای کارهای بزرگ و تاثیرگذار نیاز به نیرو و توان زیاد است، جبهه انقلاب نیاز به نیرو دارد، باید ارتباط با دیگران و جذب حداکثری را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان