۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین ملت ایران همچنان پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده‌اند
کد خبر: ۳۶۴۵۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱۶ ساعت: ۹:۳۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

ملت ایران همچنان پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده‌اند

استاندار قزوین گفت: ملت ایران، با بصیرت، هوشیاری، زمان شناسی و ولایت‌مداری مانند شهید بابایی‌ها و شهید لشگری‌ها همچنان پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده و نقش‌آفرینی می‌کنند.

ملت ایران همچنان پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده‌اند
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین شامگاه «یکشنبه» 15 مرداد ماه در یادواره شهدای خلبان استان قزوین که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند که چنین محفل‌هایی نباشد یا به صورت کم‌رنگ برگزار شود و ستاره‌های این مرز و بوم در پس ابر فتنه مخفی بشوند، برگزاری چنین برنامه‌ای جای سپاس دارد.

وی افزود: ملت ایران، با بصیرت، هوشیاری، زمان شناسی و ولایت‌مداری مانند شهید بابایی‌ها و شهید لشگری‌ها همچنان پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده و نقش‌آفرینی می‌کنند.

اعلایی گفت: ویژگی بارز شهیدان بابایی و لشگری و تمامی شهدا اخلاص آنها بوده است و این شهدا با برخورداری از جوهره اخلاص به این جایگاه عظیم رسیده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ستاره‌های درخشان اين مرز و بوم مسیر را نشان داده‌اند و باید در مسیر آنها حرکت کنیم، اظهار کرد: برای ادامه دادن مسیر شهدا باید نیروهای انقلابی هم اخلاص را سرلوحه اقدامات خود کنند تا بدین وسیله جامعه در فضایی محبت‌آمیزتر و همگراتر پیش برود.

وی در پایان گفت: استان قزوین جمعیت قابل توجهی از کشور را ندارد ولی این سطح از چهره‌های شاخص به ویژه در بین شهدا نشان از فرهنگ غنی، الهی و اسلامی اين دیار است که مایه مباهات است و به طور قطع همچنان این مسیر در بین جوانان استان دنبال می‌شود و نسل‌های آینده نیز این ویژگی‌ها را سر لوحه خود قرار خواهد داد.

انتهای خبر 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان