۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین تقویت رسانه‌ها به عنوان یک گفتمان دنبال شود
کد خبر: ۳۶۴۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱۴ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین در بازدید از تحریریه صبح قزوین:

تقویت رسانه‌ها به عنوان یک گفتمان دنبال شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در بازدید از تحریریه صبح قزوین گفت: تقویت رسانه‌های استان باید به عنوان یک گفتمان دنبال شود تا به واسطه آن، دیدگاه خبرنگارها نسبت به رسانه به عنوان یک شغل باشد؛ تحقق این امر با هم‌افزایی و همراهی رسانه‌های دیگرامکان‌پذیر است.

تقویت رسانه‌ها به عنوان یک گفتمان دنبال شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ فرشاد پیله‌چی رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در آستانه هفته خبرنگار، ظهر امروز از دفتر تحریریه پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین بازدید و با فعالان این مجموعه گفتگو کرد.

پیله‌چی در این دیدار اظهار کرد: تقویت رسانه‌های استان باید به عنوان یک گفتمان دنبال شود تا به واسطه آن، دیدگاه خبرنگارها نسبت به رسانه به عنوان یک شغل باشد؛ تحقق این امر با هم‌افزایی و همراهی رسانه‌های دیگرامکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر ارتقاء توانمندی خبرنگاران افزود: لازم است خبرنگاران از نظر علمی و مالی توانمند و تقویت شوند تا توفیقات روزافزونی در این زمینه حاصل شود.

بهره‌مندی 39 هزار قزوینی از خدمات درمانی جهاد دانشگاهی قزوین

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: کیفیت، افق دید و ظرفیت رسانه‌های استان باید افزایش یابد؛ در حالی که بسیاری از رسانه‌ها در جایی که می‌توانند بر ظرفیت مطالبه‌گری خود تکیه کنند اما به دلیل اینکه وابسته به یک ارگان و نهادی هستند نیز اختیار از آنها سلب می‌شود.

پیله‌چی یادآور شد: رویکرد تخصصی را در رسانه‌های زیرمجموعه جهاد دانشگاهی در دستور کار داریم و لازم است تمرکزگرا باشیم و هرجا این مهم را در نظر داشتیم اثرات مثبت آن را مشاهده کردیم.

وی در بخش دیگری به دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان پرداخت و اضافه کرد: این مرکز در حوزه فرهنگی و کارآفرینی خدمات خوبی و ارزنده‌ای را ارائه داده است.

این مسئول اضافه کرد: سال گذشته نزدیک به 39 هزار نفر از خدمات  درمانی و 24 هزار نفر از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین بهره‌مند شدند.

مرکز آی.وی.اِف در قزوین راه‌اندازی می‌شود

پیله‌چی تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قزوین فعال بوده که خدمات مختلفی توسط آن با تعرفه نیمه دولتی ارائه می‌شود.

وی مطرح کرد: درمان ناباروری شامل بخش‌های مختلفی از جمله دارویی، آی.یو.آی و آی. وی. اِف بوده که خدمات دارویی و آی. وی.آی توسط جهاد دانشگاهی استان قزوین ارائه می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین عنوان کرد: مرکز آی. وی. اِف نیز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در این استان ساخته می‌شود.

پیله‌چی اظهار کرد: در حال حاضر برای ارائه خدمات آی. وی. اِف به خانواده‌ها با مرکز جهاد دانشگاهی تهران قرارداد منعقد کردیم.

وی مطرح کرد: تمرکز بر مهارت‌افزایی را از سال‌های گذشته در جهاد دانشگاهی استان قزوین شروع کردیم.

پیله‌چی در پایان یادآور شد: منابع انسانی یکی از چالش‌های جدی برای کارخانجات است و به دنبال چرخه‌سازی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان