۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین عملکرد رسانه صبح قزوین بر مدار اخلاق حرفه‌ای است
کد خبر: ۳۶۴۵۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱۲ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

فاطمه محمدبیگی در بازدید از تحریریه صبح قزوین؛

عملکرد رسانه صبح قزوین بر مدار اخلاق حرفه‌ای است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در این میان از اینکه اخلاق حرفه‌ای پایگاه خبری صبح قزوین رعایت می‌شود جای تشکر دارد چراکه امروزه برخی رسانه‌ها مروج ابتذال رسانه‌ای هستند.

عملکرد رسانه صبح قزوین بر مدار اخلاق حرفه‌ای است

به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در آستان فرا رسیدن هفته خبرنگار با حضور در تحریریه صبح قزوین؛ از زحمات تیم این سایت خبری تقدیر کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات خبرنگاران صبح در جهت انعکاس اخبار گفت: در این میان از اینکه اخلاق حرفه‌ای پایگاه خبری صبح قزوین رعایت می‌شود جای تشکر دارد چراکه امروزه برخی رسانه‌ها مروج ابتذال رسانه‌ای هستند.

محمدبیگی ادامه داد: در شرایطی که برخی رسانه‌ها در صدد دروغ‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی در جهت ناامید کردن جامعه از نظام و انقلاب هستند در این میان وجود رسانه‌های انقلابی، سالم و پاک و پایبند بر رعایت اخلاق حرفه‌ای برای امیدبخشی به جامعه و مردم بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم قزوین در مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه «حنانه امیری» مدیرمسئول اسبق صبح قزوین و از بانوان فرهیخته با روحیه انقلابی و دغدغه‌مند گفت: تلاش در راستای مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های مرحومه امیری بود و تلاش همه ما نیز باید ادامه باقوت مطالبه‌گری، عدالت‌خواهی، مقابله با جریان زر و زور و فساد و تقویت و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان