۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین رشد و توسعه علمی دختران ایرانی سبب ناکامی دشمنان می‌شود
کد خبر: ۳۶۳۳۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱ ساعت: ۱۲:۵۴ ↗ لینک کوتاه

کارشناس حوزه و دانشگاه در مصاحبه با صبح قزوین:

رشد و توسعه علمی دختران ایرانی سبب ناکامی دشمنان می‌شود

کارشناس حوزه و دانشگاه گفت: اگر دختران امروز با پیروی از حضرت معصومه (س) به کسب درجات علمی و معرفتی بپردازند چشم طمع دشمنان از کشور برداشته خواهد شد.

رشد و توسعه علمی دختران ایرانی سبب ناکامی دشمنان می‌شود
متین قورچی بیگی کارشناس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در خصوص ویژگی‌های برجسته حضرت معصومه (س) اظهار کرد: از ویژگی‌های بارز این بانوی بزرگوار مقام علمی ایشان بود به طوری که امام موسی‌بن جعفر(ع) در ستایش ایشان فرمودند «فداها ابوها» یعنی «پدر به فدای تو بشود»؛ همان کلامی که پیامبر گرامی اسلام نسبت به حضرت زهرا(س) بیان می‌کردند.
 
وی افزود: اگر دختران امروز ما به این نکته توجه داشته باشند و با پیروی از حضرت معصومه(س) به کسب درجات علمی و معرفتی بپردازند چشم طمع دشمنان از کشور برداشته و موفقیتی بیش‌از گذشته خواهند داشت.
 
این کارشناس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت معصومه روزی برای توجه به هویت دختران جامعه اسلامی است، ابراز کرد: نامگذاری این روز به نام روز دختر باعث مباهات برای دختران جامعه اسلامی است که به تأسی از حضرت فاطمه معصومه(س) ارزش خود را بدانند و به نقش تاثیرگذار خود در پیشرفت فرهنگ اسلامی و تعالی حرکت‌های سیاسی و اجتماعی بیش‌از پیش پی ببرند.
 
وی در پایان گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله امامزادگانیست که زیارت نامه ایشان از طرف معصوم صادر شده و اهل بیت(ع) برای کسانی که ایشان را با معرفت زیارت کنند، وعده بهشت داده‌اند همه اینها خبر از مقام والای حضرت دارد.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان