۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین شهید زکریا شیری و عاشقی در دفاع از حرم اهل بیت(ع)
کد خبر: ۳۶۳۰۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۲/۱۸ ساعت: ۱:۰ ↗ لینک کوتاه

شهید زکریا شیری و عاشقی در دفاع از حرم اهل بیت(ع)

شهید شیری چهارم آذرماه سال ۱۳۹۴، در حلب سوریه و بر اثر انفجار تله انفجاری و اصابت ترکش و جراحات وارده شهید شد و تا۲۱ خرداد ۱۳۹۹ پیکرش مفقود بود. 

شهید زکریا شیری و عاشقی در دفاع از حرم اهل بیت(ع)
به گزارش حوزه ایثار و شهادت صبح قزوین؛ شهید زکریا شیری در تاریخ یک آذرماه سال ۱۳۶۵ در روستای گرماب خدابنده زنجان چشم به جهان گشود. 

چهارم آذرماه سال ۱۳۹۴، در حلب سوریه و بر اثر انفجار تله انفجاری و اصابت ترکش و جراحات وارده شهید شد و تا۲۱ خرداد ۱۳۹۹ پیکرش مفقود بود. 

وصیتنامه شهید زکریا شیری؛
 
برای دفاع از حرم سه ساله امام حسین (ع) باید سه ساله خودم را تنها بگذارم.
 
نمی‌دانم زمانیکه این نوشته خوانده می‌شود آیا در بین شما هستم و یا اینکه به سعادت راه رستگاری و شهادت که آرزوی قلبی و همیشگی من بوده، رسیده‌ام.
 
انتخاب آگاهانه
 
لازم به ذکر است که من این راه را با سلامت کامل عقل و درایت انتخاب نموده‌ام. راهی که مطمئنم ادامه راه شهدای کربلا و شهدای سرزمینم در هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.
 
یاری رهبر انقلاب
 
دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و عمل به سفارش پیامبراکرم(ص) که فرمودند: من در میان شما دو امانت گران‌بها می گذار که همانا عترت و اهل بیت(ع) یکی از آن دو امانت است، مقابله با گروه تروریستی داعش که فرزند شوم و حاصل اهداف پلید شیاطین کاخ سفید و صهیونیست نژادپرست می باشد در واقع لبیک به ندای هل من ناصر ولی‌فقیه و حسین زمان، رهبر عزیزم می‌باشد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان