۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین سامانه خرید از کتابفروشی‌ها راه‌اندازی شد
کد خبر: ۳۶۱۹۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۶ ساعت: ۱۵:۸ ↗ لینک کوتاه

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اسلامی استان قزوین:

سامانه خرید از کتابفروشی‌ها راه‌اندازی شد

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از راه‌اندازی سامانه خرید از کتابفروشی‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

سامانه خرید از کتابفروشی‌ها راه‌اندازی شد
محمدحسین طاهری در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به راه‌اندازی سامانه خرید از کتابفروشی‌ها اظهار کرد: این سامانه به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و همچنین فراهم نمودن امکان دسترسی آسان برای عموم جامعه جهت خرید محصولات فرهنگی با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی توسط خانه کتاب طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: علاقمندان به حوزه کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سامانه c.ketab.ir ضمن انجام فرآیند ثبت نام، کتب مورد علاقه خود را از کتابفروشی‌های عضو در سامانه خرید کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند با استفاده از کد ملی و سیم کارت تلفن همراه به نام خود، از یک میلیون ریال یارانه خرید کتاب بهره‌مند شوند؛ ضمن اینکه خریداران برای ارسال هر بسته پستی از نقاط مختلف کشور تنها ۸ هزار تومان هزینه پرداخت می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به فراهم شدن امکان فروش حضوری از کتابفروشی‌های عضو در سامانه گفت: با هماهنگی صورت گرفته دوستداران کتاب و کتابخوانی از تاریخ ششم تا دهم اسفندماه با مراجعه حضوری به کتابفروشی‌های عضو در سامانه و ارائه کد ملی در سامانه مذکور، کتاب مورد نظر خود را به صورت حضوری تهیه کنند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان