۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین دولت سیزدهم در حمایت از رسانه‌ها مصمم است
کد خبر: ۳۶۱۶۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت سیزدهم در حمایت از رسانه‌ها مصمم است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:دولت در حمایت و تقویت رسانه‌ها مصمم است تا شرایط را برای فعالان فرهنگ، هنر و رسانه فراهم کند، یک سال گذشته دیگر شعار نمی‌دهیم و کارنامه ارائه می‌کنیم.  

دولت سیزدهم در حمایت از رسانه‌ها مصمم است
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ محمود اسماعیلی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع لاله قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ابوذر نماد انقلابی و انقلابی‌گری است و در تاریخ حرکت‌های بزرگ تاریخی را از او شاهد بودیم.
 
وی افزود: ابوذر زبان نافذ اسلام و پیروان مکتب پیامبر بود و جشنواره ابوذر به عنوان نماد رسانه‌ای کشور در واقع الگوی پیشرو را معرفی می‌کند، ابوذر شخصیتی بزرگ در جهاد رسانه است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جنگ رسانه‌ای امروز، جریانی در مقابل ما قرار گرفته که ابایی از اتهام زدن، دروغ و ناپاکی ندارد و سلاح آن نیز بمباران دروغ و تحریف است. 

جنگ ترکیبی تمام عیار در برابر ملت ایران

این مقام مسئول بیان کرد: امروز یک جنگ شناختی تمام عیار علیه ملت ایران اتفاق افتاده و در اتفاقات اخیر انقلاب بار دیگر این آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت درحالی که دشمن به دو قطبی‌سازی روی آورده و جنگ رسانه‌ای بزرگی را راه انداخته بود.
 
اسماعیلی عنوان کرد: دشمنان از هر ابزاری استفاده کردند تا نور انقلاب را خاموش کنند اما خون‌هایی این انقلاب را آبیار کرده که به واسطه آن هیچگاه انقلاب از مسیر نورانی خود دور نمی‌شود.
 
وی بیان کرد: جریان رسانه‌ای کشور در خط مقدم پیکار با جنگ ترکیبی و شناختی قرار دارد و علی‌رغم داشته‌های بسیار خوبی که در حوزه رسانه داریم و رویش‌های جدید انقلاب در این عرصه اتفاق افتاده اما با یک جنگ گسترده مواجه هستیم. 

دولت در حمایت و تقویت رسانه‌ها مصمم است
 
وزیر ارشاد تصریح کرد: دشمن همه داشته‌های خود را برای ضربه به نظام و انقلاب به صف کرده و این امر، وظیفه ما را مضاعف و دوچندان می‌کند لذا به تقویت رسانه‌ها و ارتقاء توان نیاز دارم.
 
این مقام مسئول تأکید کرد: دولت در حمایت و تقویت رسانه‌ها مصمم است تا شرایط را برای فعالان فرهنگ، هنر و رسانه فراهم کند و اکنون که یک سال گذشته دیگر شعار نمی‌دهیم و کارنامه ارائه می‌کنیم.  
 
وی افزود: دشمن چند ماه است که کمر بسته تا جشنواره‌های ویژه دهه فجر برگزار نشود اما این جشنواره‌ها با تمام توان برگزار شد و محتوای آن‌ها در تراز جبهه فرهنگی انقلاب بود. 

مرزهای رسانه تغییر کرده است 

اسماعیلی یادآور شد: کمک به موسسات جبهه انقلاب و رسانه‌های انقلاب وظیفه ما است و دولت هیچ نوع محدودیتی در حمایت از جریان سالم و پیشرو در فرهنگ و هنر ندارد. 
 
وزیر ارشاد در پایان گفت: امروز مرزهای سابق حوزه رسانه تغییر کرده و رسانه‌های جدید ظهور و بروز پیدا کردند و در همین راستا باید رسانه‌های خود را تقویت کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان