۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین رسانه‌ها در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش دارند
کد خبر: ۳۶۱۶۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

رسانه‌ها در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش دارند

 نماینده مردم قزویندر مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش رسانه‌ها می‌توانیم در جهت تبیین ارزش‌های انقلاب در تمدن‌سازی نوین اسلامی گام برداشته و نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

رسانه‌ها در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، فاطمه محمدبیگی در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین که در تالار پذیرایی لاله با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهدیم استکبار از وجود جمهوری اسلامی و حتی از پرچم سه رنگ آن واهمه دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هیمنه استکبار در هم شکسته شده و افول آمریکا قابل مشاهده است؛ در حال عبور از پیچ تاریخی بوده و در مرحله‌ای از نظام جهانی قرار داریم که جمهوری اسلامی به عنوان مرکز مقاومت در دنیا مطرح است.

محمدبیگی ادامه داد: با تلاش رسانه‌ها می‌توانیم در جهت تبیین ارزش‌های انقلاب در تمدن‌سازی نوین اسلامی گام برداشته و نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

وی با اذعان به اینکه رهبری سه شرط اساسی برای حرکت جوانان انقلابی مطرح کردند، اضافه کرد: اخلاق شرط نخست در این زمینه است.

اخلاق در رسانه‌ها زنده شود

نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با آزادی بیان آنچه در ذهن دارند برای افکار عمومی منتشر کنند اما ماهیت فضای عمومی نیازمند ساماندهی بوده و امروز فضای رسانه‌ای ما نیازمند بازگویی اخلاق است.

محمدبیگی گفت: مردم انتظار دارند موضوعات عقلانی عنوان شود و در اغتشاشات هم به دلیل غیرعقلانی بودن آشوب‌ها، از این فضا فاصله گرفتند.

وی ادامه داد: اگر در فضای رسانه واقعیت‌ها را نشان ندهیم و به موقع وارد عرصه نشویم عرصه را باختیم لذا در اغتشاشات اخیر به علت ورود دیرهنگام مسئولان و رسانه‌‌ها موجب شد از قضایا جا بمانیم.

محمدبیگی بیان کرد: رسانه‌ها باید مشکلات مردم را باید با به کارگیری رفتارهای صحیح انعکاس داده وچراکه حضور فعالان این بخش در فضای مجازی، حرکتی جهادگونه است.

وی در پایان یادآور شد: امروز شما اهالی رسانه در جایگاه رفیعی قرار دارید و در جهاد تبیین و نقش مهمی در روایت واقعیت‌ها و مطالبه صحیح دارید.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان