۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در قزوین
کد خبر: ۳۶۱۵۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ساعت: ۲۲:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان خبر داد:

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در قزوین

مدیر امور سینمایی استان از اکران فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در قزوین خبر داد.

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در قزوین
میلاد حبیبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: همزمان با آغاز اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، فروش بلیت برای سینماهای استان از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه ۱۶ بهمن به صورت برخط از طریق سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک و گیشه هفت آغاز شد.
 
وی افزود: فیلم‌های این جشنواره از دوشنبه ۱۷ بهمن لغایت دوشنبه ۲۴ بهمن در سانس های ساعت ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ برای علاقه‌مندان هنر هفتم به نمایش در خواهد آمد.
 
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان قزوین با بیان اینکه در روز دوشنبه در سانس اول ساعت ۱۶ به دلیل تقارن با وفات حضرت زینب(س) اکران فیلم نخواهد بود، گفت: در سانس دوم فیلم سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج و در سانس ۲۰:۳۰ فیلم بعداز رفتن به کارگردانی رضا نجاتی اکران می‌شود.

 
 این مسئول با اشاره به اینکه قیمت بلیت‌های این جشنواه ۳۵ هزار تومان تعیین شده، بیان کرد: آثار این جشنواره روزانه در ۳ سانس در هر سینما نمایش داده می‌شود و در طول برگزاری این جشنواره هر سینما میزبان اکران ۱۶ نمایش خواهد بود.
 
وی افزود: فیلم‌های این جشنواره از ۱۷ تا ۲۴ بهمن در سینماهای قزوین نمایش داده می‌شود.
 
گفتنی است چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد رقابتی سالانه از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد؛ ۲۴ اثر در بخش سودای سیمرغ این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 
شعار چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، «اخلاق، امید و آگاهی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان