۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین ویژه برنامه های شبکه قزوین در یوم الله ۱۳ آبان
کد خبر: ۳۶۰۰۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۱۲ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

ویژه برنامه های شبکه قزوین در یوم الله ۱۳ آبان

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از ویژه برنامه های شبکه استانی قزوین به مناسبت روز ۱۳ ابان، روز استکبار ستیزی خبر داد.

ویژه برنامه های شبکه قزوین در یوم الله ۱۳ آبان
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ علی رحیمی اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه تلویزیونی «13 آبان» ساعت 9صبح به مدت 150 دقیقه با بخش های مختلفی همچون: دعوت از دانش آموزان نخبه استان در برنامه، اجرای گروه سرود، برقراری ارتباط زنده با راهپیمایی یوم ا... 13 آبان و انعکاس این راهپیمایی و قرائت قطعنامه به تهیه کنندگی نبی الله نظری میهمان مخاطبان است.

 وی افزود: رادیو قزوین با ویژه برنامه رادیویی «فرزندان ایران» ساعت 9صبح به مدت 90 دقیقه با بخش های متنوعی همچون پخش زنده راهپیمایی یوم الله 13 آبان، ارتباط زنده با گزارشگر از محل راهپیمایی و پخش بسته صوتی کارت قرمز با موضوع کاپیتولاسیون به تهیه کنندگی سمانه برزگر روی آنتن رادیو قزوین می رود. 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: همچنین از روز هشتم آبان رویکرد برنامه های روزانه و شبانه صدا و سیمای قزوین نیز معطوف به یوم ا... 13 آبان ماه است. با توجه به مناسبت های روز بسیج دانش آموزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و نقش یوم ا... 13 آبان ماه در رویدادهای انقلاب، برنامه های این روز بصورت متفاوتی در شبکه قزوین منعکس می شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم برای این روز برنامه هایی همچون تهیه و تولید ۱ قطعه کلیپ متناسب با روز ۱۳ آبان به صورت مستند گزارشی و با محوریت جشنی است که دانشجویان برای دانش آموزان می گیرند و دختران شهدای امنیت معرفی می شوند، تهیه و تولید ۱ قطعه کلیپ متناسب با روز دانشجو با موضوع جدا بودن دانشجویان از اغتشاشگران و بصیرت آنها در کنار نقادی دانشجویان در قالب مستند و فیلم کوتاه در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ 1300/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان