۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین وحدت مسلمانان سبب استحکام دین و شریعت است
کد خبر: ۳۵۹۶۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۱۹ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

وحدت مسلمانان سبب استحکام دین و شریعت است

حجت الاسلام و المسلمین یوسف پورآرین گفت: استحکام دین و شریعتدر گروه وحدت و انسجام مسلمانان بوده و از همین رو دشمن برای ضربه زدن به اسلام به دنبال ایجاد تفرقه است.

وحدت مسلمانان سبب استحکام دین و شریعت است
حجت الاسلام و المسلمین یوسف پورآرین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: هفته وحدت یکی از یادگارهای مهم و با ارزش امام خمینی(ره) است و پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه باهم برادرند.

وی افزود: استحکام دین و شریعتدر گروه وحدت و انسجام مسلمانان بوده و از همین رو دشمن برای ضربه زدن به اسلام به دنبال ایجاد تفرقه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به لزوم انسجام همه مذاهب اسلامی و اعتقاد راسخ به این باور، گفت: گرامیداشت هفته وحدت باید هر چه با شکوه‌تر در جامعه اجرا شود.

پورآرین گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل گرفتن وحدت قوی در بین مذاهب اسلامی بودیم و خوشبختانه علیرغم سنگ اندازی و توطئه‌های دشمنان، روز به روز شاهد تقویت وحدت و برادری در بین مذاهب اسلامی در کشور هستیم.

این مسئول در پایان گفت: امید است با گرامی داشتن بیش از پیش هفته وحدت و اعیاد مبارک میلاد رسول اکرم (ص)و میلاد امام جعفر صادق (ع) و با تلاش بیشتر در تبیین نقش وحدت، کشور ایران همیشه سرآمد تحرکات علمی و فرهنگی در تمام جهان باشد.

انتهای پیام/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان