۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین صبح قزوین رسانه امیدآفرین در استان شناخته شد
کد خبر: ۳۵۹۰۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۴ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

در گردهمایی رسانه‌های استان قزوین؛

صبح قزوین رسانه امیدآفرین در استان شناخته شد

دو رسانه صبح قزوین و ایسنا به عنوان رسانه‌های امیدآفرین در استان شناخته شدند که از وحید مافی، مدیرمسئول صبح قزوین و زهرا عبداللهی سردبیر خبرگزاری ایسنا در قزوین تقدیر شد.

صبح قزوین رسانه امیدآفرین در استان شناخته شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ مراسم گردهمایی اهالی رسانه استان قزوین و گرامیداشت روز خبرنگار شب گذشته با حضور فرشاد مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فائزی مدیرکل ارشاد استان، رحیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، سید رضی آقا سیدی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار قزوین و جمعی از خبرنگاران و مدیران و سردبیران استان در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

در این مراسم از پیشکسوتان عرصه خبر در استان و سازمان بسیج رسانه قزوین تقدیر به عمل آمد و دو رسانه صبح قزوین و ایسنا به عنوان رسانه‌های امیدآفرین در استان شناخته شدند که از وحید مافی، مدیرمسئول صبح قزوین و زهرا عبداللهی سردبیر خبرگزاری ایسنا در قزوین تقدیر شد.

پایگاه خبری_تحلیلی صبح قزوین نخستین پایگاه خبری استان با بیش از یک دهه قدمت و از سایت‌های خبری مرجع در استان است که با رویکرد مطالبه‌گری و پیگیری مطالبات مردمی فعالیت می‌کند.

همچنین در این مراسم تعدادی از اصحاب رسانه به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و از مسئولین ذی ربط خواستار تحقق مطالبات و رفع مشکلات موجود شدند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان