۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین بازدید بیش از ۷۶۲هزار گردشگر از اماکن گردشگری قزوین در نوروز
کد خبر: ۳۵۶۸۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۱۸ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خبرد داد

بازدید بیش از ۷۶۲هزار گردشگر از اماکن گردشگری قزوین در نوروز/دو واحد پذیرایی بین راهی پلمپ شدند

علیرضا خزائلی گفت: در نوروز امسال ۷۶۲ هزار و ۳۴۳ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان بازدید کردند.

بازدید بیش از ۷۶۲هزار گردشگر از اماکن گردشگری قزوین در نوروز
علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به اجرای طرح نوروزی از تاریخ 26 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه امسال اظهار کرد: در نوروز امسال 762 هزار و 343 گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان قزوین بازدید کردند.

وی با اشاره به بازید 46 هزار و 678 گردشگر از موزه‌های قزوین افزود: موزه چهاستون و موزه حمام قجر در راس بازدید‌های نوروزی قرار گرفته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: در میان اماکن تاریخی قزوین بیشترین بازدید به دولتخانه صفوی و سعدالسلطنه اختصاص یافته است.

خزائلی با اشاره به افزایش 40 درصدی از بازدیدهای اماکن گردشگری قزوین نسبت به سال‌های گذشته بیان کرد: با اجرای طرح نوروزی، 87 هزار و 696 نفر به طور رسمی و غیررسمی (اسکان آموزش و پرورش) در قزوین اقامت داشته‌اند.

وی در پایان گفت: از تاریخ 26 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال هزار و 107 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری که شامل مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، واحدهای پذیرایی بین راهی، مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی می‌شود انجام شد و منجر به پلمپ دو واحد پذیرایی بین راهی گردید.
 
انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان