۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین فعالیت تمام مناطق گردشگری قزوین در نوروز
کد خبر: ۳۵۶۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قزوین خبر داد

فعالیت تمام مناطق گردشگری قزوین در نوروز

علیرضا خزائلی گفت: تمام مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری در استان قزوین با رعایت پروتکل‌ها و با لحاظ مصوبات ستاد ملی کرونا به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

فعالیت تمام مناطق گردشگری قزوین در نوروز
علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد خدمات سفر کشور و دستورات موکد وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و رئیس‌جمهور نیز برنامه‌های نوروزی در استان‌ها پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم پس از گذشت دو نوروز که به‌ خاطر شیوع کرونا محدودیت‌هایی را داشتیم، در نوروز 1401 به‌ نحو مناسب، مطلوب و شایسته بتوانیم خدماتی را در اعیاد شعبانیه و ایام نوروز داشته باشیم.

خزائلی اظهار کرد: تمام مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری در استان قزوین با رعایت پروتکل‌ها و با لحاظ مصوبات ستاد ملی کرونا به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین بیان کرد: هیچ‌ گونه افزایش قیمتی در تاسیسات گردشگری در نوروز 1401 نداریم و تمامی افزایش‌ها در مهرماه سال جاری ابلاغ شده است و همه موظف به رعایت لیست قیمت‌های ابلاغی هستند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: به‌ شدت در رابطه با تمامی تخلفات از قبیل افزایش قیمت‌ها سخت‌گیری خواهیم کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با حداکثر مجازات پیش‌بینی شده در قانون برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/1010

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان