۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین بیش از ۳میلیون نفر در اردوی راهیان نور مجازی قزوین شرکت کردند
کد خبر: ۳۵۶۲۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۹ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین:

بیش از ۳میلیون نفر در اردوی راهیان نور مجازی قزوین شرکت کردند

سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر گفت: در مجموع جمع کل بازدیدکنندگان از برنامه راهیان نور مجازی طبق آمار ثبت شده در سیستم فضای مجازی بیش از ۳میلیون نفر بود.

بیش از ۳میلیون نفر در اردوی راهیان نور مجازی قزوین شرکت کردند
سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به میزان استقبال دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور استان قزوین اظهار کرد: اردوی راهیان نور در واقع مصداق پیشگام جهاد تبیین است چراکه نیروهای ما در زمان انقلاب به فرمان ولی لبیک گفته و خودجوشانه در میدان نبرد حاضر شدند و امروز ما مکلفیم تا ضمن لبیک به فرمان ولی در جهاد تبیین بکوشیم تا میراث رشادت مردان نبرد در جهاد را که در قالب راهیان نور به یادگار مانده پاس بداریم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: اردوی مجازی راهیان‌نور در سه روز متوالی از دوم تا چهارم اسفندماه در بستر شاد برگزار شد.

وی افزود: بیش ۵۱ هزار نفر در کانال شاد سازمان بسیج دانش‌آموزی عضو شدند و سایر شهروندان نیز از صدا وسیمای مرکز استان قزوین از این برنامه‌ها بهرمند شدند.

این مسئول ابراز کرد: میزان بازدید ️روز اول در مراسم افتتاحیه بیش از ۲۹۶ هزار نفر، محفل شعر ۹۸هزار نفر، مستند بیاد آن روزها نزدیک به ۱۰۲ هزار نفر و دورهمی جبهه بیش از ۱۰۶ هزار نفر بود.

وی ادامه داد: میزان بازدید مخاطبین در روز دوم از برنامه یادمان فتح المبین بیش از ۱۸۲ هزار نفر، محفل شعر پسران بیش از ۸۵ هزار نفر، یادمان فکه بیش از ۹۳ هزار نفر، مستند بیاد آن روزها بیش از ۳۱۵ هزار نفر، یادمان شلمچه بیش از ۳۲۷ هزار نفر و برنامه شب خاطره نزدیک به ۳۲۴ هزار نفر بود.

این مسئول تصریح کرد: میزان بازدید مخاطبین در روز سوم از برنامه اروندکنار بیش از ۳۵۷ هزار نفر، نشست صمیمی جوانان با سردار بیش از ۱۰۱ هزار نفر، یادمان طلاییه نزدیک به ۳۰۹ هزار نفر، یادمان دهلاویه حدود ۳۱۰ هزار نفر و برنامه پیام فرماندهان بیش از ۳۲۰ هزار نفر بود.

وی بیان کرد: در مجموع میزان بازدیدکنندگان آنلاین اردوی مجازی راهیان‌نور  ۲۴۴/۸۰۰ نفر بود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تاکید کرد: در مجموع جمع کل بازدید کنندگان طبق آمار ثبت شده در سیستم فضای مجازی بیش از ۳میلیون نفر بود.

وی در پایان گفت: اگرچه هدف شیوع کرونا سبب شد تا دانش‌آموزان و مخاطبین از حضور در مناطق معنوی محروم شوند اما فضای مجازی فرصت مناسبی بود تا دانش‌آموزان بیشتری بدون محدودیت مهمان شهدا باشند و از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان