۰۳/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۵ یکشنبه

صبح قزوین رسیدگی به ۱۱هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین
کد خبر: ۳۵۶۰۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی خبرداد:

رسیدگی به ۱۱هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین

هوشنگ محمدی از رسیدگی به ۱۱ هزار پرونده در استان قزوین خبر داد.

رسیدگی به ۱۱هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به 11019پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین رسیدگی شده که 9073 پرونده در زمینه کالا و خدمات، 973 پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین955 پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل و رسیدگی شده است.

وی افزود: متخلفان اقتصادی به پرداخت بیش از یکهزار و674 میلیارد و 639 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
محمدی متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها را 5 روز بیان کرد و گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج قیمت(31% تخلفات)، گران فروشی (25%تخلفات)و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی(11%)، بوده است.
همچنین ، نگهداری کالای اساسی قاچاق با تخصیص 25% پرونده ها بیشتر تخلف و پس از آن قاچاق سوخت، البسه ودخانیات جای دارند.

وی افزود: از ابتدای آغاز طرح تحول وبرگزاری گشت های سیار از20/7/1400 با هدف نظارت بر بازرسی ها و صیانت از حقوق شهروندان بیش از890 اکیپ گشت مشترک برگزار شده و در حدود 22 میلیارد ریا ل جزای نقدی برای متخلفین منظور شده است. این طرح در خصوص نظارت بر کالاهای اساسی ،واحد های تولیدی و وارد کننده های کالاونظارت بر واحد های مهم ملی صادر کننده کالا که در ساعات و ایام اداری ،غیر اداری و تعطیل برگزاری شده است. محمدی تاکید کرد: پرونده‌های این طرح با قید فوریت و تشدید در مجازات‌ها رسیدگی خواهد شد و در صورت بروز رسانی و تعدیل جریمه‌های صنفی می‌توان برخود موثر و قاطعی با متخلفان اقتصادی داشت.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان