۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین اختتامیه جشنواره ابوذر قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۵۴۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

با حضور سردار شریف؛

اختتامیه جشنواره ابوذر قزوین برگزار می‌شود

اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره ابوذر قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا (دوشنبه) ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

محمد کشاورز، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین درباره آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره اظهار کرد: ۴۴۹ اثر برای داوری به دبیرخانه ششمین جشنواره استانی ابوذر ارسال شد که ۱۰۸ فعال رسانه‌ای در این جشنواره شرکت کردند، از این تعداد ۶۴ آقا و ۴۴ خانم که از ۳۵ رسانه در این جشنواره شرکت کردند. امسال فعالان فضای مجازی مورد قبول جشنواره بودند و که حدود ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان جشنواره را فعالان فضای مجازی تشکیل دادند.

وی ادامه داد: از ۴۴۹ اثر ارسالی ۷۲ عکس، ۱۶۱ گزارش، ۲۹ خبر، ۷۱ یادداشت،۲ مستند کوتاه، ۶۱ کلیپ و موشن‌گرافی، ۵ اینفوگرافیک، ۴۸ گفتگو و مصاحبه بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: امسال به غیر از برگزیدگان بخش‌ها در هر محور به یک برگزیده جایزه اعطا خواهد شد که کار جدیدی است و انتخاب آن بر عهده دبیرخانه جشنواره است، لازم به ذکر است که آثار در تهران داوری شده و در داوری‌ها هیچ دخالتی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان