۰۳/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۵ یکشنبه

صبح قزوین هزینه درمان زوج‌های نابارور تامین می‌شود
کد خبر: ۳۵۴۳۰۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۰ ساعت: ۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره)قزوین:

هزینه درمان زوج‌های نابارور تامین می‌شود

سید مهدی میرغفاری گفت: پوشش هزینه‌های درمان زوج‌های نابارورتوسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)تامین می‌شود.

هزینه درمان زوج‌های نابارور تامین می‌شود
سید مهدی میرغفاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: پوشش هزینه‌های درمان زوج‌های نابارورتوسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)تامین می‌شود.

وی در ادامه افزود: امروز مشکل، نحوه مدیریت در سطح جامعه است، اگر مدیریت صحیح و به روز و زبده وجود داشته باشد، جمعیتِ بیشتر تبدیل به یک فرصت و برگ برنده و منجر به افزایش توان و ظهور استعداد‌های قوی‌تر و خلاقانه‌تر در کشور می‌شود.

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)قزوین در ادامه اذعان کرد: در ادامه خدمات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در زمینه امور اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به این ستاد، در خصوص کمک هزینه زوج‌های نابارور بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ورود کرده است.

وی با بیان اینکه دهک‌های یک تا پنج درآمدی در سطح استان قزوین تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت، ابراز کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بنیاد احسان ثبت نام و پس از اعتبار سنجی برای درمان آنها اقدام خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بخشی از خدمات اجتماعی که تا پیش از این توسط بنیادهای احسان و برکت ارائه می‌شد، از امروز با افتتاح سامانه جامع خدمات اجتماعی بنیاد ۱۵خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به آدرس https://۱۵۴۲.ir به مردم ارائه خواهد شد.

میرغفاری در پایان تاکید کرد: این طرح در راستای کمک به زادآوری مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین جبران هزینه‌های سنگین درمان اجرا می‌شود که بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان