۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین کاربران درباره کرسنت چه می‌گویند؟
کد خبر: ۳۵۲۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۷ ساعت: ۱۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

صدمات جاریه دولت‌های اصلاحات و اعتدال ادامه دارد!

کاربران درباره کرسنت چه می‌گویند؟

با اعلام نتیجه یکی از پرونده‌های مربوط به قرارداد پرحاشیه کرسنت که در دولت اصلاحات توسط زنگنه منعقد شد، ایران ۶۰۷.۵ میلیون دلار معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان جریمه شد.

کاربران درباره کرسنت چه می‌گویند؟
 

به گزارش سرویس اقتصدی صبح قزوین؛ با اعلام نتیجه یکی از پرونده‌های مربوط به قرارداد پرحاشیه کرسنت که در دولت اصلاحات توسط زنگنه منعقد شد، ایران ۶۰۷.۵ میلیون دلار معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان جریمه شد.

بر اساس گزارشی که رویترز منتشر کرده، شرکت انرژی امارات متحده عربی دانا گاز روز سه‌شنبه اعلام کرد یک دادگاه داوری بین‌المللی این شرکت را در مورد مناقشه تأمین گاز با شرکت ملی نفت ایران (قرارداد کرسنت) برنده اعلام کرد و مقرر شد جبران خسارتی ۶۰۷.۵ میلیون دلاری به این شرکت صورت پذیرد.

اعلام این خبر با واکنش‌های فراوان کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است که در ادامه برخی از آن‌ها از نظرتان می‌گذرد.


▪️ حکم نخست #کرسنت صادر شد. پرداخت ۶۰۷ میلیون دلار خسارت به شرکت نفت الهلال؛ البته این مربوط به یکی از دو دعواست و حکم دیگر بنظر می‌رسد سنگین‌تر باشد. جزییات بیشتری نمی‌توان ارائه کرد ولی امیدواریم اوضاع خوب شود و خبر بدتر نشنویم.
💬 وحید حاجی‌پور

 

 

 

 

▪️ ایران ۶۰۷ونیم میلیون دلار بخاطر #کرسنت جریمه شد،چیزی حدودا ۱۷هزار میلیارد تومان! از جیب هر ایرانی حدودا ۲۱۰هزار تومان! هر کس هم از #محاکمه_روحانی حرفی بزند اجنبی به حساب میاد. این آش دست‌پخت ژنرال زنگنه،کارگزاران و سرطان اصلاحات است.
💬 محمد جان
 

 

 

▪️ آقایان تمام اموال زنگنه و مدیران شو توقیف کنین و خسارت امارات رو بدین.
#کرسنت
💬 رضا صداقت
 


انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان