۲۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۵ پنج‌شنبه

صبح قزوین پخش ویژه برنامه «به وقت باران» با موضوع مهدویت در شبکه قزوین
کد خبر: ۳۴۹۰۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۸ ساعت: ۱۸:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صدا‌و سیمای مرکز قزوین خبرداد

پخش ویژه برنامه «به وقت باران» با موضوع مهدویت در شبکه قزوین

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از پخش ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» با موضوع مهدویت در شبکه قزوین خبر داد.

پخش ویژه برنامه «به وقت باران» با موضوع مهدویت در شبکه قزوین
علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جامعه شیعی ایران همواره انتظار فرج آن حضرت و تلاش برای انتقال این مفهوم ارزشمند به جهانیان است.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز قزوین هم ضمن توجه به رسالت رسانه در این حوزه با همین رویکرد شروع به تولید و پخش برنامه‌ای با موضوع مهدویت کرده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: به یمن میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) و در شب نیمه شعبان ساعت 21:30 اولین قسمت از برنامه «به وقت باران» با رویکردی جدید روی آنتن شبکه قزوین خواهد رفت.

رحیمی اظهار کرد: «به وقت باران» ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که با حضور جوانان و نوجوانان به صورت حلقه‌های معرفت در لوکیشن‌های امامزادگان(ع) استان برگزار خواهد شد و ضمن تبیین فرهنگ مهدویت مراکز فعال مهدوی در سطح استان را معرفی و فعالیت آنها را در این حوزه انعکاس خواهد داد.

وی در ادامه بیان کرد: «به وقت باران» در بخشی دیگر با راه اندازی پویش‌های مجازی همچون پویش مهر مهدوی و در بخش‌های کارشناسی با پرداخت به سینمای آخرالزمانی و نقد فیلم مخاطبان را بیش از پیش با خود همراه می‌کند.

رحیمی در پایان گفت: ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» به تهیه کنندگی روح الله فاطمی نسب و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین و ستاد نمازجمعه شهر قزوین جمعه‌ها قبل از اذان مغرب به مدت 45دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان