۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۸۸۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان:

هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین از برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌های این استان و هشتمین دوسالانه نقاشی در سال آینده خبر داد.

هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین برگزار می‌شود
محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: هشتمین دوسالانه نقاشی قزوین با هدف توسعه هنر نقاشی در استان و کشف، معرفی و حمایت استعدادهای جوان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره پس از وقفه چند ساله به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین احیا و در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین تصریح کرد: همچنین بر اساس مصوبه هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان مقرر شد هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین نیز پس از چند سال وقفه در سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

وی عنوان کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین با هدف قدردانی از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، ارتقای محتوا و کیفیت رسانه‌های استان، ایجاد فضای رقابت مثبت، افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های استان، آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین بهره‌گیری از این قابلیت‌ها برگزار می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: این جشنواره به منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و پایگاه‌های خبری و با شرکت روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب رسانه‌های دارای مجوز رسمی برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین دارای  ۵۶ نشریه استانی، ۶۵ نشریه سراسری و ۱۶ خبرگزاری فعال است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان