۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین برخورد جدی با واحدهای اقامتی غیر مجاز در قزوین
کد خبر: ۳۴۸۷۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خبرداد

برخورد جدی با واحدهای اقامتی غیر مجاز در قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از برخورد قانونی با تبلیغ‌کنندگان و مالکان واحدهای اقامتی غیرمجاز و پلمب این مراکز خبر داد.

برخورد جدی با واحدهای اقامتی غیر مجاز در قزوین
علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به فعالیت و تبلیغات واحدهای اقامتی غیرمجاز در فضای مجازی اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستادهای ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا، اقامت مسافران در ایام نوروز تنها در واحدهای اقامتی رسمی مانند هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز و پروانه بهره‌برداری از اداره میراث‌فرهنگی امکان‌پذیر است و از اقامت مسافران در مراکز اقامتی غیرمجاز و برپایی چادرها و کمپ‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقامت در واحدهای غیرمجاز تهدید جدی برای سلامتی مسافران خواهد بود، افزود: با توجه به تشدید نظارت و بازدیدهای اعضای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری سطح استان و مراکز اقامتی رسمی توسط بازرسین به صورت مستمر کنترل می‌شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه بر فعالیت واحدهای غیررسمی نظارتی وجود ندارد، قطعا اسکان گردشگران در این مراکز مشکلاتی را به ویژه به لحاظ بهداشتی به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه از  مسافران و گردشگران خواست تا برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی با آگاهی کامل نسبت به انتخاب محل اسکان خود اقدام کنند.

خزائلی در پایان تاکید کرد: درصورت مشاهده و دریافت گزارش از تبلیغ یا فعالیت واحدهای اقامتی غیر مجاز قطعا با مبلغان و مالکان این مراکز برابر با قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان