۰۴/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۶ دوشنبه

صبح قزوین تحریم AFC علیه ایران ناجوانمردانه است/ گزارشگری فردوسی‌پور در این شبکه قابل‌قبول نیست
کد خبر: ۳۴۶۸۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۲۹ ساعت: ۱۶:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان قزوین:

تحریم AFC علیه ایران ناجوانمردانه است/ گزارشگری فردوسی‌پور در این شبکه قابل‌قبول نیست

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان قزوین گفت: عربستان و برخی کشورهای عربی منطقه هیچگاه جوانمردی را رعایت نکردند و یک مسئله مشهود برای همه است اما اینکه مسائل سیاسی و تحریم‌ها را به ورزش گره بزنند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

تحریم AFC علیه ایران ناجوانمردانه است/ گزارشگری فردوسی‌پور در این شبکه قابل‌قبول نیست

عباس علائی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به تحریم پخش زنده فوتبال برای مردم ایران توسط فدراسیون فوتبال آسیا اظهار کرد: کشورهای عربی همواره کارهای ناجوانمردانه‌ای علیه ایران داشته‌اند که حوزه ورزش هم از این مسئله مستثنی نیست.

وی افزود: عربستان و برخی کشورهای عربی منطقه هیچگاه جوانمردی را رعایت نکردند و یک مسئله مشهود برای همه است اما اینکه مسائل سیاسی و تحریم‌ها را به ورزش گره بزنند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: کشورهای عربی از هر ابزار و فرصتی برای فشار به ایران استفاده می‌کنند و چنین رفتاری دور از انتظار نبود.

این مقام مسئول با اشاره به گزارش‌گری فردوسی‌پور در شبکه AFC تاکید کرد: چنین اقدامی توسط فردوسی‌پور نباید صورت می‌گرفت چراکه این حرکت در شرایطی که در تحریم هستیم به هیچ عنوام کار درستی نبود چراکه AFC فردی از خودمان را در مقابل ما قرار داد.

علائی مقدم اذعان کرد: امیدواریم که فردوسی پور در این گزارش حداقل از غرور ملی و بحث محرومیت آل کثیر از مسابقات قهرمانی آسیا دفاع کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که تیم فوتبال کشورمان به لطف خداوند با پیروزی در این مسابقات نیز غرور ملی و شادی را به ملت ایران هدیه دهند تا جواب محکمی در برابر این تحریم‌ها باشد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان