۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین ساماندهی گلزارهای شهدای بوئین‌زهرا نیازمند اعتبارات است
کد خبر: ۳۴۴۵۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۳ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس بنیاد شهید شهرستان بوئین‌زهرا:

ساماندهی گلزارهای شهدای بوئین‌زهرا نیازمند اعتبارات است

رئیس بنیاد شهید شهرستان بوئین‌زهرا گفت: ساماندهی گلزارهای شهدای بوئین‌زهرا نیازمند اعتبارات است تا بتوان این مکان‌های مقدس را بازسازی و مرمت کرد.

ساماندهی گلزارهای شهدای بوئین‌زهرا نیازمند اعتبارات است

 بهرامعلی کشاورزقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت عمرانی گلزار شهدای خوزنین 3 اظهار کرد: ساماندهی گلزارهای شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر است؛ به همین دلیل باید همه مسئولان در تحقق این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا افزود: پیشرفت فیزیکی گلزار شهدای خوزنین3، 70 درصد است و عملیات عمرانی آن طی سال جاری به اتمام خواهد رسید.

این مقام مسئول بیان کرد: بازدید و بررسی مشکلات همه گلزارهای شهدای شهرستان بوئین‌زهرا در دستور کار بنیاد است تا با مساعدت و همت مسئولان شهرستانی در جهت رفع آنها اقدامات لازم را انجام داد.

وی در ادامه گفت: ساماندهی گلزارهای شهدای بوئین‌زهرا نیازمند اعتبارات است تا بتوان این مکان‌های مقدس را بازسازی و مرمت کرد.

کشاورزقاسمی به همکاری و مساعدت فرمانداری در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: این همکاری‌ها باید ارتقا یابد تا بتوان خدمات مطلوبی را به این قشر معظم جامعه ارائه کرد.

وی با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدا افزود: از مسئولان مربوطه در بوئین‌زهرا انتظار می‌رود در شورای برنامه‌ریزی در خصوص جذب اعتبار جهت مرمت گلزارها مساعدت مضاعفی کنند تا در این راستا بتوان اقدامات موثری را انجام داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا ادامه داد: اعتباراتی هر ساله برای ساماندهی گلزار شهدا در نظر گرفته می‌شود ولی میزان آن کم است و نمی‌تواند پاسخگوی هزینه‌های این ساماندهی باشد.

وی عنوان کرد: 73 گلزار شهدا در بوئین‌زهرا است که هر ساله 5 گلزار ساماندهی می‌شود؛ ولی چند سالی است که به دلیل کمبود اعتبارات در مرمت گلزار شهدای خوزنین اقدام شایسته‌ای نشده که این وضعیت، روند مناسبی نیست.

این مقام مسئول بیان کرد: همه مسئولان مدیون شهدا هستند و ساماندهی مزار آنها کمترین کاری است که می‌توانند انجام دهند تا دین‌شان ادا کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا افزود: از فرمانداری درخواست داریم که در راستای افزایش اعتبارات جهت ساماندهی یاد شده، اقدامات لازم را انجام دهد.

گفتنی است؛ مزارهای شهدای شهرستان بوئین‌زهرا یک بار ساماندهی شده‌اند و مسئولیت نگهداری آنها بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است. اکنون مزارهای شهدا با توجه به گذشت زمان و حوادث طبیعی دچار تخریب شدند و نیازمند بازسازی هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان