۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین جشنواره خانوادگی "عکس با حرم" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۵ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان:

جشنواره خانوادگی "عکس با حرم" در قزوین برگزار می‌شود

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان از برگزاری جشنواره خانوادگی عکس با حرم در قزوین خبر داد.

جشنواره خانوادگی "عکس با حرم" در قزوین برگزار می‌شود

میلاد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: در آستانه بزرگ‌ترین فعالیت فرهنگی، مردمی و معنوی کشور هستیم که با نام امام رضا(علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

وی افزود: زیر سایه خورشید امسال به سیزدهمین سال از عملیات‌های خود در کشور رسیده است که ضمن ایجاد فضای دلدادگی، موجب افزایش امنیت در کشور می‌شود زیرا افراد مختلف زیر یک پرچم جمع می‌شوند، اگرچه بزرگ‌ترین عرصه خدمتی در کاروان‌های زیر سایه خورشید ایجاد حس زیارت است.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: امام رضا(ع) در میان فرهنگ‎ها و اقوام مختلف ایرانی با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی اجتماعی به عنوان حلقه وصل و نقطه اتکاء و نقطه امید مردم به حساب می‏‌آیند و باید این نقطه امید و اتکا را به وسیله جشن‌های زیرسایه خورشید توسعه داد.

وی تصریح کرد: اولین جشنواره خانوادگی عکس با حرم برای مردم استان قزوین با محوریت دهه کرامت برگزار می‌شود‌ و مخاطبین می‌توانند سَری به آلبوم عکس خانوادگی خود بزنند و چنانچه عکس خانوادگی قدیمی از حرم امام رضا(ع) و یا امامزاده حسین(ع) دارند برای ما ارسال کرده و هدیه متبرک رضوی دریافت کنند.

جباری عنوان کرد: عکس‌های منتخب بر روی شاسی چاپ و بعد از پایان نمایشگاه، تحویل صاحب عکس خواهد شد. منتخب عکس‌های ارسالی به جشنواره در نمایشگاه شهری در دهه کرامت به نمایش عمومی درخواهند آمد.

وی در ادامه گفت:  به ۳ عکس برتر این جشنواره هزینه سفر به مشهدمقدس اهدا خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا ۸ تیرماه ۱۳۹۹ بوده که علاقمندان عکسهای خود را باید بصورت اسکن شده از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره ۰۹۲۱۵۷۹۵۲۶۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان