۰۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۷ سه‌شنبه

صبح قزوین اماکن و باشگاه‌های ورزشی قزوین با تایید ستاد کرونا بازگشایی می‌شوند
کد خبر: ۳۴۱۶۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۳۰ ساعت: ۱۴:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

اماکن و باشگاه‌های ورزشی قزوین با تایید ستاد کرونا بازگشایی می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند با تایید ستاد استانی مقابله با این بیماری بازگشایی خواهند شد.

اماکن و باشگاه‌های ورزشی قزوین با تایید ستاد کرونا بازگشایی می‌شوند

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ عباس علایی‌مقدم اظهار کرد: طی آخرین جلسه‌ای که در این خصوص در اداره کل ورزش و جوان با هیئت پزشکی ورزشی استان داشتیم سالن‌های ورزشی را به سه دسته کم خطر، متوسط و پرخطر تقسیم کردیم.

وی اضافه کرد: زمان پیشنهادی بازگشایی سالن‌های ورزشی استان را به صورت مکتوب به ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرده‌ایم و در صورت تایید آنها برای بازگشایی این اماکن از ابتدای اردیبهشت ماه اقدام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به برآورد ضرر و زیان وارد شده به باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان بر اثر کرونا، بیان کرد: این اقدام در سطح وزارتخانه و استانداری قزوین در حال پیگیری است.

گفتنی است؛ شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به حال دست کم ۲ میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است، طبق آخرین آمار تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس در ایران ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر است که از این تعداد تا به حال چهار هزار و ۹۵۸ نفر فوت و ۵۴ هزار و ۶۴ نفر بهبود یافته‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان