۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین پلمب چهارمین واحد گردشگری متخلف در قزوین
کد خبر: ۳۴۱۰۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۹ ساعت: ۸:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خبر داد

پلمب چهارمین واحد گردشگری متخلف در قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از پلمب چهارمین واحد گردشگری متخلف در قزوین خبر داد.

پلمب چهارمین واحد گردشگری متخلف در قزوین

علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین اظهار کرد: به منظور نظارت بر اجرای صحیح مصوبات ستاد استانی و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بازدید ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین از نحوه فعالیت تاسیسات گردشگری در قالب تیم‌های ویژه نظارتی با جدیت و به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی افزود: طی بازرسی‌های صورت گرفته یک مجتمع خدماتی بین راهی به دلیل ارائه خدمات حضوری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب و تا اطلاع ثانوی از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

خزائلی با بیان اینکه بازدید بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر تا تاریخ 15 فروردین به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون فعالیت دو واحد اقامتی و یک سفره خانه سنتی نیز به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی به حالت تعلیق درآمده و با توجه به اطلاع‌رسانی و ابلاغ کتبی دستورالعمل‌ها به تاسیسات گردشگری سطح استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف قطعا با واحد متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین یادآور شد: به دنبال بازدید مستمر ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین از تاسیسات گردشگری برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا در ایا م نوروز، چهارمین واحد گردشگری متخلف استان پلمب شد.

وی در ادامه بیان کرد: در نوروز ۹۹ با تلاش کارشناسان نظارت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و همکاری دستگاه‌‌های اجرایی ذی‌ربط تاکنون بیش از 840 بازدید در قالب 32 تیم نظارتی از واحدهای گردشگری تحت پوشش صورت گرفته است.

خزائلی در پایان گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ و تلفن گویای 02833685024 برای دریافت، ثبت و پیگیری شکایات درخصوص واحدهای گردشگری در نظر گرفته شده تا در اسرع وقت به گزارش‌های مردمی رسیدگی شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان