۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین خدمت‌رسانی موکب امامزاده زبیده خاتون(س) به مدافعان سلامت در قزوین
کد خبر: ۳۴۰۷۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

خدمت‌رسانی موکب امامزاده زبیده خاتون(س) به مدافعان سلامت در قزوین

موکب امامزاده زبیده خاتون(س) با توجه به تجارب کادر اجرایی و پشتیبانی در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، زیر نظر ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مدافعان سلامت خدمات می‌دهد.

خدمت‌رسانی موکب امامزاده زبیده خاتون(س) به مدافعان سلامت در قزوین

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ طبخ و توزیع غذای گرم توسط موکب امامزاده زبیده خاتون (س) استان قزوین تحت نظارت ستاد مبارزه با کرونا جهت توزیع میان کادر درمانی و داوطلبان انجام می‌شود.

موکب امامزاده زبیده خاتون(س) با توجه به تجارب کادر اجرایی و پشتیبانی در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان و در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، زیر نظر ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مدافعان و داوطلبان و نیرو‌های پشتیبانی سلامت خدمات می‌دهد.

طبخ غذای گرم و بسته بندی میان وعده و توزیع در بین کادر درمانی و داوطلبان برای وعده‌های غذایی نهار و شام به صورت ۲۴ ساعته در دو شیفت کاری با ظرفیت ۵۰ نفر نیروی انسانی از خدمات این موکب است.

هزینه خدمات دهی این موکب از محل کمک‌های خیران و نیات آنهاست و توزیع به همت عوامل دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این اقدام می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره شبا 140530000000100978704601 و همچنین شماره کارت 6274881399521409 و شماره حساب 0100978704601 نزد بانک کارآفرین بنام آستان مقدس زبیده خاتون(س) قزوین واریز کنند.

کمک‌های غیرنقدی خود را نیز می‌توانند به امامزاده زبیده خاتون(س) قزوین واقع در خیابان شهدا(سپه) تحویل دهند.

انتهای پیام/7003

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان