۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین دبیر ستاد اربعین استان قزوین آسمانی شد
کد خبر: ۳۴۰۷۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ساعت: ۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد اربعین استان قزوین آسمانی شد

ساعاتی پیش سعید خورشیدی، مسئول سازمان بسیج صداوسیمای مرکز قزوین دار فانی را وداع گفت.

دبیر ستاد اربعین استان قزوین آسمانی شد


به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ ساعاتی پیش سعید خورشیدی، مسئول سازمان بسیج صداوسیمای مرکز قزوین دار فانی را وداع گفت.

سعید خورشیدی طی دوسال گذشته دبیری ستاد اربعین استان قزوین را برعهده داشت و همچنین جزو فعالان فرهنگی و اجتماعی استان و مسئول هیئت انصارالصلاه استان قزوین بود.

وی از چند روز پیش به علت بیماری در بیمارستان بستری شده بود که متاسفانه در غروب 21 اسفند به دیدار حضرت حق شتافت.

خورشیدی از جهادگران برجستهٔ استان و از خادمان اهل‌بیت علیه السلام بود و از جمله فعالیت‌های جهادی وی می‌توان به همکاری در برپایی موکب‌های اربعین و راه‌اندازی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده اشاره کرد.

وی از چهره‌های رسانه ای و فعالان عرصه فضای مجازی بود که با رفتنش جای خالی این عزیز از دست رفته به خوبی نمایان خواهد بود.

خانه‌ی مطبوعات استان قزوین پیام تسلیتی به شرح زیر منتشر کرده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر تلخ و ناگوار درگذشت خادم الحسین(ع)، عاشق اهل بیت(ع) و چهرهٔ ممتاز رسانه‌ای و فرهنگی استان قزوین، حاج سعید خورشیدی، باعث تأثر شدید و تألم خاطر اهالی فرهنگ و رسانه گردید.

بدون شک مردم استان قزوین خدمات ایشان را به ویژه در ایام الله و در رویداد عظیم اربعین فراموش نخواهند کرد. هم اینک این برادر عزیز میهمان سفرهٔ اربابش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و برای خدماتش به اهل بیت(ع)، اسلام و انقلاب عزیز مأجور خواهد بود.

اعضای خانهٔ مطبوعات با دلی پر از اندوه، این ضایعهٔ تأسف‌بار را به خانوادهٔ ایشان، همکاران‌شان در سازمان صدا و سیما و اهالی فرهنگ و رسانهٔ استان قزوین تسلیت عرض می‌کنند.

"والسلام علی من التبع الهدی"

همچنین ستاد مردمی اربعین استان قزوین پیام تسلیتی به شرح زیر منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

امام جعفر صادق (علیه‌السلام):
خدایا من و برادران و زائرین قبر پدرم حسین (علیه‌السلام) و آنان که اموالشان را انفاق کرده و بدن‌هایشان را برای اشتیاق در نیکی به ما اهل‌بیت به سختی انداختند را ببخش و بیامرز...
(بحارالانوار ج ۹۸ ص۵۱)

خبر درگذشت ناگهانی خادم آستان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی استان قزوین، برادر بسیجی جناب آقای حاج سعید خورشیدی موجب تألم و تأثر خاطر دوستان و آشنایان گردید.

بی‌شک مجاهدت‌های خاموش این یار سفر کرده در فراهم آوردن شرایط زیارت و تقرب و خادمی اعتاب مقدسه از نظر حضرت احدیت پنهان نخواهد بود.

ستاد مردمی اربعین حسینی استان قزوین، ضمن طلب غُفران و رحمت الهی برای آن مهاجر الی‌الله، این ضایعه غم‌بار را به نماینده محترم ولی‌فقیه در استان قزوین، خانواده معظم شهدا، هیئات و مواکب مذهبی، دوستان و آشنایان و بویژه خانواده مُعزی و داغدار خورشیدی و همسر مکرمه ایشان تسلیت عرض می‌نماید.

رجاء واثق داریم که روح آن مرحوم با ارواح طیبه شهدا، اولیاء الهی و عاشقان و دل‌سوختگان آستان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) مأنوس و محشور خواهد بود ان‌شاءالله

ستاد مردمی اربعین حسینی استان قزوین

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان