۲۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۹ دوشنبه

صبح قزوین دسته عزاداری زوار قزوینی در کربلا برپا می‌شود
کد خبر: ۳۳۷۷۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۶ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین:

دسته عزاداری زوار قزوینی در کربلا برپا می‌شود

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: برنامه‌های فرهنگی مختلفی پیش بینی شده است که حرکت دسته عزاداری در شب قبل از اربعین جزو این برنامه‌هاست.

دسته عزاداری زوار قزوینی در کربلا برپا می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سعید خورشیدی در جلسه موکب داران و فعالان حوزه اربعین که در تالار شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: با همراهی مردم و دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی در حوزه اربعین دنبال می‌شود و امیدواریم این فعالیت‌هایی که انجام می‌گیرد زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

وی افزود: سال جاری به عنوان سومین سالی است که ستادمردمی اربعین در استان قزوین و با پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کار خود را آغاز کرده است و سعی کردیم با ارتباط گیری و تسریع در امور فعالین اربعین خدمت رسانی را افزایش دهیم.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین بیان کرد: موکب رسانه ای اربعین در سال جاری راه اندازی شد و فعالان این بخش در تلاش هستند تا خدمت رسانی‌ها به سمع و نظر مردم و استان قزوین برسد.

خورشیدی یادآور شد: اطلاعات اولیه مورد نیاز زائر در دفترچه‌هایی تنظیم شده و قابل بهره برداری است و براساس سنوات گذشته اپلیکیشنی راهنما ویژه زوار اربعین راه اندازی می‌شود.

وی در پایان گفت: برنامه‌های فرهنگی مختلفی پیش بینی شده است که حرکت دسته عزاداری در شب قبل از اربعین از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان