۲۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۹ دوشنبه

صبح قزوین دعای عرفه در امامزادگان شاخص قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۶۸۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۹ ساعت: ۱۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان:

دعای عرفه در امامزادگان شاخص قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین، از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

دعای عرفه در امامزادگان شاخص قزوین برگزار می‌شود

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین درباره برگزاری دعای عرفه اظهار کرد: ستاد برگزاری مراسم ویژه عرفه از مدتی پیش در این اداره کل تشکیل و با حضور مسئولین فرهنگی و اجرایی بقاع متبرکه استان مقرر به برگزاری دعای پرفیض عرفه در بقاع شاخص استان شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین بیان کرد: در این برنامه‌ها از افراد برجسته و ممتاز جهت قرائت این دعای پر فیض به عمل آمده و هماهنگی‌های لازم با نیروهای مردمی، پایگاه‌های بسیج، آتش نشانی و شهرداری‌های مناطق برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم صورت پذیرفته است.

وی تصریح کرد: این مراسم در شهرستان البرز در امامزاده احمد و محمود(ع) حصارخروان و سلیمان(ع) بیدستان، در شهرستان بوئین زهرا در امامزاده محمد طاهر(ع) آوج و امامزاده ابراهیم(ع) حسین آباد و در شهرستان تاکستان در بقعه آقا سیدعلی موسوی شارینی اسفرورین برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: در شهرستان قزوین این مراسم در امامزاده حسین(ع)، آستان مقدس چهارانبیاء(ص)، امامزاده سلطان سید محمد(ع)، امامزاده علی (ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده بی بی شهربانو(س)، امامزاده حلیمه خاتون(ع) برگزار می شود.

وی اذعان کرد: همه این برنامه‌ها با توجه به شرایط بومی و محلی از ساعت ۱۶ الی ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه مصادف با ۹ ذی الحجه روز عرفه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان