۲۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۰ سه‌شنبه

صبح قزوین جبهه‌سازی نیروهای انقلاب یکی از نیازهای ضروری استان است
کد خبر: ۳۳۵۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۷ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

جبهه‌سازی نیروهای انقلاب یکی از نیازهای ضروری استان است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی که جامعه مداحان را هم تشکیل می‌دهند یکی از نیازهای ضروری استان است، هر چند که این مهم تا حدود زیادی در زمینه مداحان انجام شده و باقی مانده گروه‌ها و اقشار هم باید این جبهه سازی را انجام دهند.

جبهه‌سازی نیروهای انقلاب یکی از نیازهای ضروری استان است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(سه شنبه) در دیدار جامعه مداحان استان قزوین با حاج سید احمد شمس مداح برجسته کشور که در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حاج سید احمد شمس یکی از مفاخر برجسته جامعه مداحی کشور و یکی از عوامل مهم برگزاری دیدار مداحان با مقام معظم رهبری از زمان ریاست جمهوری ایشان است که این مهم نشان دهنده مقبولیت و کسوت ایشان در این زمینه است.

وی افزود: جایگاه مداحان و ذاكران اهل بیت(ع) و رسالت آنان در ترویج معارف اسلامى و انقلابى که با استفاده از هنر شعر و مدیحه سرایى اجرا می شود جایگاه والا و ارزشمندی است که این جایگاه چندین بار در سخنان مقام معظم رهبری هم مطرح شده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اذعان کرد: مقام معظم رهبری ذاكران و مدیحه‌سرایان حسینى را «سرمایه و ذخیرهاى براى پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب» خوانده اند و همواره تأكید داشته اند كه از این سرمایه باید در جهت اهداف حسینى و فاطمى و تبیین معارف انقلاب استفاده شود.

وی عنوان کرد: جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی که جامعه مداحان را هم تشکیل می‌دهند یکی از نیازهای ضروری استان است، هر چند که این مهم تا حدود زیادی در زمینه مداحان انجام شده و باقی مانده گروه‌ها و اقشار هم باید این جبهه سازی را انجام دهند.

فاطمی نسب ابراز کرد: باید بتوانیم در زمینه های مختلف با تولید محتوای مناسب در مقابله توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم و به تعبیر مقام معظم رهبری باید در عرصه‌های مختلف آرایش نظامی بگیریم.

وی تصریح کرد: اقدامات رسانه ای مداحان و هیئت‌های مذهبی را می‌توان در ذیل همین موارد تعریف کرد و مداحان باید بتوانند با اقدامات رسانه ای جامعه هدف خود را دایره نفوذ خود را افزایش دهند.

این مسئول گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری تمامی نهادهای انقلابی در جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی موفق تر عمل کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان