۲۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۰ سه‌شنبه

صبح قزوین تربیت یافتگان جریان اربعین همواره در سختی‌ها حامی مردم هستند
کد خبر: ۳۳۵۱۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۲ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تربیت یافتگان جریان اربعین همواره در سختی‌ها حامی مردم هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: تربیت یافتگان جریان اربعین افراد متدین و دلسوزی هستند که همواره در سختی‌ها حامی مردم هستند.

تربیت یافتگان جریان اربعین همواره در سختی‌ها حامی مردم هستند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(پنج شنبه) در دیدار سردار محمد جلال‌مآب، جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که در عتبات عالیات باید ساخت و سازها به بهترین شکل انجام شود، در بخش محتوایی نیز باید دارای طرح و برنامه جدی و قوی باشیم.

وی با بیان اینکه باید تمام کارها را با اهداف اهل بیت (ع) هماهنگ کنیم، تصریح کرد: باید ببینیم اهل بیت (ع) از ما چه انتظاری دارند و تمام برنامه‌ها را کاملاً با اهداف اهل بیت (ع) منطبق کنیم و محتوای برنامه‌ها را کاملاً از کلام ائمه اطهار (ع) دریافت نماییم.

 

 

امام جمعه قزوین هماهنگی کامل با اهداف ائمه اطهار (ع) را مستلزم همراهی و هماهنگی همه نیروهای فعال در این عرصه با رسالت‌های ائمه (ع) دانست و بیان کرد: همه کسانی که در مجموعه ستاد عتبات عالیات، در ساخت و سازها و کارهای محتوایی فعالیت می‌کنند باید کاملاً با این هدف همراه باشند تا هماهنگی کامل با اهداف ائمه (ع) محقق گردد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: نیروهای فعال در حوزه عتبات عالیات باید اندیشمند، دغدغه‌مند و دل بسته به اهداف اهل بیت (ع) باشند تا نتایج مطلوبِ نظر دین در این عرصه محقق گردد.

وی همراه بودن با مردم و توجه به دغدغه‌های آنها را بسیار ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: اینکه فعالین اربعین که تفاوتی میان آنها با فعالین عتبات عالیات وجود ندارد به یاری سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان رفتند، بسیار کار ارزشمندی بود و پیوند با مردم را تقویت و جلب اعتماد کرد.

 

 

عابدینی خاطرنشان کرد: مردم دریافته‌اند که اربعین تنها رفتن به زیارت نیست بلکه تربیت افراد متدین، دلسوز و پای کاری است که هر کجا مردم کارشان با مشکل مواجه شود، به یاری آنها می‌روند.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: ستاد عتبات عالیات با قرآن، نهج البلاغه، اربعین، ماه رمضان و لیله القدر پیوند دارد و نمی‌توانیم اینها را جزیره‌ای ببینیم و اگر عتبات را یک چیز ببینیم و قرآن را چیز دیگر، اهداف محقق نمی‌شود، همانطور که قرآن و اهل بیت (ع) با یکدیگر پیوند دارند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان