۲۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۰ سه‌شنبه

صبح قزوین نباید مباحث سیاسی را در موضوعات فرهنگی دخیل کنیم
کد خبر: ۳۳۴۳۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین:

نباید مباحث سیاسی را در موضوعات فرهنگی دخیل کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: درِ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی همه احزاب و گروه‌های سیاسی باز است و ما نباید مباحث سیاسی را در مباحث فرهنگی دخیل کنیم.

نباید مباحث سیاسی را در موضوعات فرهنگی دخیل کنیم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام سید مهدی حسینی در نشست خبری که ظهر امروز(دوشنبه) به مناسبت بیست و ششمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سالن جلسات اداره‌کل ارشاد استان برگزار شد؛ اظهار کرد: رسانه‌ها بازوان پرتوان اداره ارشاد هستند؛ لذا تقاضا داریم که همواره پای کار بوده و یاری‌گر حوزه فرهنگ استان باشند.

وی افزود: اگر تاریخ را مطالعه کنیم متوجه حضور شخصیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی و ادبی در سطح استان می‌شویم به طوریکه قزوین در حوزه‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین بیان کرد: البته امروزه کمی و کاستی‌هایی هم در سطح استان وجود دارد که با اتحاد و یکدلی همه مشکلات مرتفع می‌شود؛ ضمن اینکه در سطح استان استعدادهای زیادی داریم که باید کشف و شناسایی شوند.

وی عنوان کرد: درِ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی همه احزاب و گروه‌های سیاسی باز است و ما نباید مباحث سیاسی را در مباحث فرهنگی دخیل کنیم.

حسینی تصریح کرد: انجمن‌های استان مورد غفلت و بی‌مهری قرار گرفتند البته به خوبی می‌دانیم که شخصیت‌هایی در استان هستند که عرصه برایشان تنگ شده و برخی از آنها به استان‌های دیگر پناه بردند اما تلاش دارم زمینه حمایت از آنها را در استان فراهم سازم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم مجموعه اقدامات منجر به نتایج مطلوبی شود و ما بتوانیم ارشاد پویایی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: با همه ادارات فرهنگی استان تعامل خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم در شعر قزوین، شهر شهیدان رجایی و ابوترابی و سایر بزرگان اقدامات موثری انجام دهیم.

حسینی تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم لذا در هر جایگاهی که قرار گرفتیم باید برای اعتلای نظام تلاش کنیم چراکه دشمنان قسم یاد کرده‌ ایران اسلامی در تلاش برای به انحراف کشاندن جوانان هستند.

وی در پایان گفت: باید برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان، جوانان را به سمت مساجد که از ظرفیت بالایی برخوردارند  سوق دهیم؛ چراکه ما هر چه داریم از مساجد است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان