۲۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۰ سه‌شنبه

صبح قزوین پیکر پاسدار مدافع حرم شهید "حمید محمدرضایی" شناسایی شد
کد خبر: ۳۳۴۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

پس از سه سال چشم انتظاری؛

پیکر پاسدار مدافع حرم شهید "حمید محمدرضایی" شناسایی شد

پس از سه سال چشم انتظاری پیکر پاسدار مدافع حرم شهید "حمید محمدرضایی" شناسایی شد.

پیکر پاسدار مدافع حرم شهید "حمید محمدرضایی" شناسایی شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ براساس اعلام روابط عمومی کل سپاه پیکر پاک و مطهر پنج تن از شهدای ایرانی که حین ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بودند، کشف و پس از انجام آزمایش‌های DNA هویت آنها شناسایی شد.

بسیجی شهید "سعید انصاری" از استان تهران، پاسدار شهید "حمید محمدرضایی" از استان قزوین، پاسدار شهید "محمد قنبریان" از استان سمنان، پاسدار شهید "سید جواد اسدی" از استان مازندران و بسیجی شهید "میثم نظری" از استان تهران شهدای شناسایی شده هستند.  

پیکرهای مطهر این شهدای والامقام هفته آینده بر دوش مردم قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی در استان‌های خود تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

گفتنی است؛ شهید مدافع حرم حمید محمدرضایی اول مهر ماه سال 1350 در تاکستان به دنیا آمد و سال 1368 ازدواج کرد و دارای 2 پسر و یک دختر است.
 
شهیدحمید محمدرضایی، از پاسداران تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بود که این مجاهد مدافع حرم 24 فروردین سال 1394 در سوریه در جریان نبرد با تکفیری‌های صهیونیستی مفقود شد و تاکنون اثری از پیکر وی به دست نیامده بود.

همچنین جانباز شهید علی محمدرضایی برادر شهید حمید محمدرضایی که سال 65 در جریان عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی جزیره ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود سال گذشته پس از گذشت 31 سال پیکر پاکش به میهن اسلامی بازگشت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان